محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نی نی ناز

4 ماهگیت مبارک

1393/4/12 1:32
نویسنده : انسیه
879 بازدید
اشتراک گذاری

 

قند و نبات مامان سلام عشقم

به همین زودی 4ماهتم تموم شد و من همچنان باورم نمیشه که بدنیا اومدی چه برسه به 4ماهگیت

با صدا میخندی  غلت میزنی   همه چیزو میگیری دستتو سریع میکنی تو دهنت   عاشق اینی که یکی باهات بازی کنه نفسم البته بیشتر دوست داری بالا بندازیمت که اگه زیادی بلندم باشه میترسی

راستی صدای موتور درمیاری    حبابم درست میکنی

بابا نبود خیلی  سخت بود واکسنت ولی خب چاره ای نبود خودم بردمت ولی کم گریه کردی

مرسی که حواست بود دست تنهام


دوربین ویروسی شده یه عالمه عکسای خوشگل پاک شد  هرجی ریکاوری میکنم نمیاد

پسر گلم در حال ماشین بازی

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان عليرضا
26 تیر 93 18:20
عزیز دلم چهار ماهگیت مبارک. چه خوشگل ماشین بازی میکنی عزیزم
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جون
الهه
28 تیر 93 15:33
4 ماهگیت مبارک عزیزم. هزار ساله بشی
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جوووووووون
مامان ایلیا
29 تیر 93 0:44
سلام 4 ماهگیت مبارک گل پسر.. هزااااار ماشالله چقدر بزرگ شدی و خوشمزه تر
انسیه
پاسخ
سلام مرسی خاله جون
رومینا
14 مرداد 93 0:20
4 ماهگیت مبارک باشه شاهزاده پسر گل . . مامان جون چرا دیر به دیر اپ میشی اخه فکر دل ما رو بکن که دلمون براتون تنگ میشه البته حق داری الان رسیدگی به گل پسری یه ذره سخته هر جا هستید براتون بهترین ها رو ارزو میکنم .
انسیه
پاسخ
رومینا این پسره شیطونه من نمیذاره برم حموم چه برسه به اینکه بیام نت هردفعه که میام آقا رو پام میشینه و دکمه های کیبوردو میزنه..خیلی شیطون شده
محمدحنان
3 شهریور 93 13:41
سلام دوست عزیز وبت خیلی زیبا بود.خوش حال میشم به وبم سر بزنی ونظر بدی. اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم.
انسیه
پاسخ
سلام مرسی عزیزم چشم میام حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد