محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نی نی ناز

9 ماهگیت مبارک

1393/9/12 16:16
نویسنده : انسیه
755 بازدید
اشتراک گذاری

عشق خوب من سلام

تند تند روزآ داره میگذره و من و بابات باورمون نمیشه انقدر داره زود میگذره

 

 

 

 

 

پسر نازی که قدرت نداشت تو شکمم تکون بخوره و بند نافش دورش پیچیده بود حالا دیگه به راحتی به هرجا اراده کنه خودشو میرسونه

گل پسرم برای اولین بار داره میاد تو آشپزخونه کمک مامانش

خوش اومدی عشقم

روزها داره میگذره و ما کنار هم شاده شاده شادیم

 

 

بیب بییییییییییب

 

 

پسرکم خیلی نون دوست داره

خودت اومدی نون از تو کیسه برداشتی

اینجا بابا میخواست بره انباری

شمام خواستی بری

بردت بیرون وقتی برگشتین گفت اینارو شما خریدی

 

سیم کشیدی شیشه آب از بالا افتاد خیلی ترسیدی

یکم پات برید فقط

 

 

 

 

از بس که شیطونی میکنی خوابت سنگین شده یکم

 

ماشین بازیو خیلی دوست داره گلم

 

 

 

تا تبلت دستم میبینی ازم میگیری و من باید صبر کنم

 

 

 

مامانی برای 28صفر نذری داشت و شمام نذر خودتو اوردی و موندیم اونجا دوشب

 

با برنج آ جشن گرفته بودی

 

سومین دندونتو داری درمیاری حدودا 1کیلو لاغر شدی و اصلا حال نداری همش خوابی یا گریه میکنی

دوشب نخوابیدم و نشستم بغلت کردم تا بتونی بخوابی

تو خواب همش ناله میکردی

تو این عکس داشتی تو تب میسوختی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد