محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

نی نی ناز

عمو از مکه اومد

1393/8/8 11:33
نویسنده : انسیه
608 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

عمو و زن عمو از مکه اومدن

چون رسم دارن بعد از برگشتنشون 3-4روز اونجا باشیم منم چندبار رفتم خرید و روزآی پرمشغله ای داشتیم

تو فرودگاه تا عمورو دیدی پریدی بغلش...مگه میشناسی؟؟

ایمان خیلی دوست داره شمارو...شمام که روابط عمومیت بالاس استقبال میکنی

و اما سالن...

روز قبلش بابا موهاتو کوتاه کرد که فشنت کنم ولی اون موقع ایمان و سجاد رفته بودن خونشون حاضر شن

من و حسین دیزاینت کردیم

 

فقط نیم ساعت پیش مامانی بودی بهت میوه داد بقیه ش دست همه بودی یا مردونه بودی دوستای بابا ندیده بودنت...که بابایی میگفت کلی تو نوبت بوده تا بغلت کرده و از بین همه بابایی رو میشناختی دیگه

بعد از سالن ساعت 1 شب در حال ماما گفتنه پسرم!!!

 

بعدشم زن عمو دعوت کرد رفتیم خونشون ساک هارو باز کردن...همه حواسشون به سوغاتی بود شمام شنا میکردی اون وسط

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان مبینا
8 آبان 93 14:51
گل پسر نانازی دارین معلومه که خیلی شیطونه به منم سر بزن دوست عزیز
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جون کم شیطون نیست چشم
رومینا
8 آبان 93 20:57
وای عسلم رو ببین چه بزرگ شده ماشالله ای جانم چه جیگری شده گل پسرمون خوشتیپ خاله ایشالله که قسمت بشه با متمتن جون و بابا جونت بری مکه
انسیه
پاسخ
رومینا بخدا شرمندم..ایشالا بعدا جبران کنم..میام فقط رادوینو میبینم مرسی خاله جون ایشالا شمام برید
مامان عليرضا
9 آبان 93 0:07
سلام انسیه جونم.بابا چشممون به صفحه ی وبت خشک شد تا یه پست بذاری برامون خاله قربون اون موهای فشنت بره عزیزمخوردنی من. ببوسش انسیه جون که دلم براش خیلی تنگ شده بود
انسیه
پاسخ
سلام بخدا همه وقتمو این فسقلی گرفته مرسی خاله ی مهربوووون
نفیسه
9 آبان 93 17:38
سلام عزیزم مطالب خیلی زیاد بود هنه رو خوندم اما نتونستم واسه همه نظر بزا رم ماشاا... چه گل پسری داری چقدر ناز و با هوشه چه جشن دندونی قشنگی براش گرفتی واقعا خسته نباشی
انسیه
پاسخ
سلام مرسی که بهم سرزدی دوستم خیلی وقت کم میارم آخه مرسی خاله جون جدی؟ مرسی عزیزم
مریم
22 آبان 93 0:49
ینی.........اسفندرو دود کن
انسیه
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد