محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

نی نی ناز

نظرات (8)

مامان عليرضا
4 دی 93 0:48
سلام دوست خوبم و خوشمل پسرم. چقدر عکساش ناز افتاده هزار ماشالا.مخصوصا اون عکس آخریه خیلی معصوم افتاده. ببوس فندق خاله رو
انسیه
پاسخ
سلام دوستم مرسی دلم برای علیرضا تنگ شده ولی تو هیچ وبلاگی نمیتونم برم نمیدونم چرا میرم کافی نت بهت سر میزنم بووووووس
عروس دوردونه
10 دی 93 11:19
انسی جان پسرت چه بزرگ شده ماشاالله نازو با مزه ورجکی شده برا خودش
انسیه
پاسخ
مرسی عشقم کجایی نیستی پسرتو ببوس دلم میخواد ببینمش
عروس دوردونه
16 دی 93 12:29
مرسی انسی جون این پسر ورو جک شده باید همش کنارش باشم تا باباش بیاد به من چسبیده باباش که میاد یزره راحت میشم
ایلیـــا جون
27 دی 93 20:11
موش بخوره تو رو گل پسری ، ایشالله برای روز دامادیت بری آتلیه عکس بگیری عزیزم
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جوووووون بووووووووس
نفیسه
1 بهمن 93 23:30
ماشاا... چه مردی شده
انسیه
پاسخ
مرسی دوستم
ایلیـــا جون
12 اسفند 93 13:15
محمد پارسا جون تولد 1 سالگیت مبارک گل پسملی ؛ مامانیت کجائه چرا پست جدیدی برای پسرمون نذاشته ؟ راستی عزیزم ما با جزیــره قشم آپـیــم بهمون سر بزن
انسیه
پاسخ
دوست جوووونم مرسی که بهم سر میزنی دیگه ایشالا ازین به بعد هستیم چشششششششم
کوثر
19 فروردین 94 13:04
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی
انسیه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی چشم
همراه رایانه
5 تیر 94 13:01
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به سوالات کامپیوتری، موبایل، تبلت شماره تماس : 9099070345 www.poshtyban .ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد