محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نی نی ناز

2 ماهگیت مبارک

1393/2/12 16:10
نویسنده : انسیه
930 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق

دو ماه به همین زودی تموم شد

اینجا از حموم اومدی و انقدر خسته بودی که شیرم نمیخوردی

تلویزیون نگاه میکنی

آخ جوووووووووووووووون عموپورنگ(که دیگه تموم شد)

پنجشنبه رفتیم واکسن زدی با بابا...4400 وزنت بود 58 سانتم قدت

وقتی واکسن زدی انقدر دردت گرفت که چند ثانیه بی صدا گریه کردیو نفست بند اومد

بعدشم که اومدیم خونه پاتو بستم که تکون ندی...قطره خوردیو خوابیدی منم پیشت نشستم تا پاتو تکون ندی

ساعت 6 بیدار شدی و شروع کردی به بازی کردن.

اینجا ازبس بازی کردی روسریو باز کردی

اینجام داشتیم دالی بازی میکردیم که ناگهان...

محمدپارسا خندید

بالاخره تونستم از خنده تم عکس بگیرم

اینم از قورقوری که خیلی دوسش داری

مامااان گوشیت داره زنگ میخوره!!

مامان چرا موهام ریخته؟ کی درمیاد پس؟

دیروزم مثل هر جمعه رفتیم بیرون گردش،رفتیم قم!!!

اولین گردش طولانیه 3نفره

رفتیم رستوران مهتاب ناهار بخوریم...کارکنای اونجا باهات بازی میکردن،خانوما میومدن باهات حرف میزدن شمام خیره میشدی بهشون..

اینجا یه آقاهه داشت برات سوت میزد

رفتیم حرم،دسته عزاداری بود تعجب کرده بودی

خلاصه خیلی خوش گذشت و پسر خوبی بودی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

باران
13 اردیبهشت 93 16:59
سلام انسیه جان قدم نورسیده مبارک خانومی انشالله که قدم دار باشه ماشالله چه پسمل نازي داري خدا حفظش کنه . عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. راستي اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي
انسیه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی باشه حتما
عروس دوردونه
16 اردیبهشت 93 17:26
سلام انسی جون ماشالا پسرت چه نازه مثل پسرمن کچل شده مامانم میگه بچه وقتی اطرافیانشو بشناسه موهاش میریزه گفتم اره بیچاره تازه فهمیده کجا امده راستی پسرت شکل بابشه انگار تشک بازی برای پسرت گرفتی خیلی خوبه من که پسرم رو میزارم اینقدر با این عروسکا بازی میکنه حرف میزنه تا خسته بشه منم به کارام میرسم
انسیه
پاسخ
آخی نازی اینجوری که خیلی بدهباید کلاه بذارن آره میبینی؟هیچیش شبیه من نیست آره باید برم بگیرم فکر میکردم لازمم نمیشه ولی خیلی لازمه
نفیسه
17 اردیبهشت 93 0:01
ای جونم تو چه طوری با بچه داری؟ منم خیلی تلاش میکنم از خنده حسام عکس بگیریم اما موفق نشدم هنوز!!
انسیه
پاسخ
فعلا که خوبه فقط ایکاش روزا میخوابید که درست وزن بگیره خیلی سخته من 20 روز طول کشید تا موفق شدم تا دوربینو میبینه توجهش میره به دوربین
مامان علیرضا
17 اردیبهشت 93 1:56
عافیت باشه عزیز خاله چه خوردنی نگاه میکنی خاله جونم. امان از این واکسنا.من که از الان عزای عمومی اعلام کردم برای واکسن یکسالگی علیرضا خاله قربون اون خنده هات بره عزیز دلم داری کچل میشی؟بازم خدا رو شکر که مثل علیرضا یه شبه کچل نشدی.(همه ی موهای جلوی سرش ت یه روز ریخت) زیارتتون قبول عزیزم
انسیه
پاسخ
مرسی آخی بیچاره بچه هاگناه دارن فقط پشت مو داره بچم مرسی عزیزم
مامان امیرمحمد
17 اردیبهشت 93 12:42
دوماهگیت مبارک عزیزمماشاا... روز به روز بزرگتر و نازتر میشی،از حرکاتت مشخصه که پسر باهوشی هستی
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جون
ایلیا جون
19 اردیبهشت 93 20:18
ای جان عزیز دلم 2 ماهگیت مبارک بی معرفت نباش و بهمون سر بزن
انسیه
پاسخ
مرسی چشم خیلی وقتمو میگیره محمدپارسا...حموم به زور میرم
ایلیا جون
21 اردیبهشت 93 16:18
آخی خب اشکال نداره عزیزم بزرگتر که بشه وقتت آزادتر میشه
انسیه
پاسخ
امیدوارم
ستارگان آسمان من
13 خرداد 93 3:15
مبارکه خاله
انسیه
پاسخ
مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد