محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

نی نی ناز

فرشته م خندید هورررررررررا

1393/2/6 19:42
نویسنده : انسیه
540 بازدید
اشتراک گذاری

نخودچی مامان سلام

اولین بار که بهم لبخند زدی 41 روزت بود

1 ثانیه بیشتر طول  نکشید

بعدش کشتم خودمو تا 50 روزگی دوباره بهم خندیدی

ازون روز 2-3 بار خندیدی تا امروز که صدادار خندیدی ولی تا دوربینو میارم که ازت فیلم بگیرم اخم میکنی نمیدونم چرا

حتما مثل بابات از دوربین خوشت نمیاد دیگه

بالاخره ازت فیلم میگیرم

همه خستگیه این دوماه از تنم میاد بیرون وقتی با چشمای فندقیت زل میزنی تو چشمامو میخندیو لثه هات معلوم میشه

وای دلم میخواد بخورمت

داریم تمرین میکنیم که بگی اوبَ ...1بار گفتی محکم بغلت کردم تعجب کرده بودی

دیشب بردیمت دکتر...گفتیم شاید جاییت دردمیکنه که نمیخوابی

ولی دکتر گفت خیلی هم خوبی و هوشیار شدی

خوبیش اینه که شبا میخوابی ولی روزا همش بیداریو یکیو میخوای که باهات حرف بزنه

همه ی کارام میمونه

اینجوری که میخوابی بعضی وقتا نمیتونم خودمو کنترل کنم بوست میکنم...تا بیدار میشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بابای ملیسا
6 اردیبهشت 93 23:04
با سلام . ضمن تبریک بخاطر وبلاگ قشنگتون و محتوای زیبای وبلاگتون ، از شما دعوت میشه تا با تشریف فرماییتون کلبه مجازی ملیسا دختر بابا رو با موضوع سفر زیارتی سیاحتی مشهد مقدس مزین کنید . منتظر حضور شما و نظرات به یاد ماندنی تون هستیم .
انسیه
پاسخ
سلام مرسی باشه حتما
مامان علیرضا
8 اردیبهشت 93 16:28
عزیز دلم چقدر ماه شدی هزار ماشالا الان که خوبه انسیه جونم بذار بزرگ تر بشه دیگه اصلا اصلا به هیچ کاریت نمیرسی. قربون اون فیگورای خوابت برم.خوردنی
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جونم به مهدی گفتم برام یه ربات بگیره
نفیسه
8 اردیبهشت 93 22:47
ای جوووووووووووووووونم
انسیه
پاسخ
ایـلـیـا جـون
9 اردیبهشت 93 2:59
ای جان چه نازی داره این گل پسر بچه سیاستیه دوربین میبینه رو نشون نمیده فدای این فندق بشم ، منم خیلی دوست دارم لپ بچه ها رو گاز بگیرم اما بازم دلم نمیاد ، ناز دارن والله
انسیه
پاسخ
آره بخدا موندم حیرون تا دوربین میبینه اخم میکنه
رومینا
11 اردیبهشت 93 16:24
عزیز دلم امیدوارم که همیشه بخندییییییییییییییییییییییییی
انسیه
پاسخ
ایـلـیـا جون
12 اردیبهشت 93 8:04
آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی می کنیم ، آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم ، و بعد برای آنچه از دست رفته آآآه میکشیم …
انسیه
پاسخ
الهه مامان آرمین
13 اردیبهشت 93 14:44
واقعا که هیچی زیباتر از لبخند بچه نیست. انشالا همیشه روی لبات خنده باشه
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جون
ژاله مامان آیدا
13 اردیبهشت 93 19:01
سلام مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد