محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نی نی ناز

پهلوون پنبه

1392/8/18 17:29
نویسنده : انسیه
505 بازدید
اشتراک گذاری

مغز بادومم سلام

دیروز رفتم سونوگرافی..البته خیلی بی مقدمه شد مامانی زنگید گفت بدو بریم...خیلی مفصله

از ساعت 9:30 تا 1:30 اونجا بودیم.خیلی خسته شده بودم

اصلا حال نداشتم   انقدر زشت شده بودم

کسی باورش نمیشد 4ماهمه آخه شکمم چسبیده به کمرم، خیییییلی کم اومده بیرون که فقط بی لباس معلومه

تا اینکه نوبتم شد مامانی هم که داشت فیلم میگرفت آخه دوباره سی دی نداد بهم گفت کوچولویی

مامانی که نگات میکرد انقدر ذوق میکرد   جنسیت تو پرسیدیم خانوم دکتر گفت پسره

دلم میخواست بخورمت

دست و پاتو نشونمون داد من و مامانی انقدر ذوق کردیم که نگووووو

حالا که فیلمشو میبینیم تعجب میکنیم چقدر زیادی ذوق کردیم آبرومون رفت

دیگه اینکه NB این دفعه خوب مشاهده شد

16 هفته و 6 روز 147 گرمی پهلوون پنبه ی مامان

همه چی هم نوشته بود نرماله

انقدر ذوق میکردم همه فهمیدن

اصلا حالم خوب شده بود

بعدش مامانی به خاله فاطمه زنگید گفت پسری انقدر جیغ زد و قربونت رفت

بعدشم به خاله مهدیه...اونم خیییلی ذوق کرد  مبینا انقدر گریه کرد دلش میخواست دختر باشی

منم باهاش حرف زدم گفتم بچه دومم دختر میشه تا آروم شد

رفتیم شیرینی گرفتیم، بعدش به بابا اس زدم ولی نگفتم پسری میخواستم حضوری بگم

بعدش منم با مامانی رفتم خونشون

شب به بابا گفتم خیلی خوشحال شد با دقت سونوگرافی رو خوند

حالا ازین پسر شیطونا نشیا ازونا که بازی های خشن میکنن

ازین بچه ها باش که سرت تو دفتر و کتابت باشه فقط

البته اگه یه موتم به بابات بره معلومه جزو کدوم دسته ای

میدونی پسر یا دختر زیاد مهم نیست ولی آدم وقتی میفهمه بچه ای که باهاش حرف میزنه چیه خیلی فرق میکنه

از خدا ممنونم که همه چیت سالمه...این مهمه برام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان سونیا
14 مهر 92 15:28
سلام عزیزم خوبی نی نیم خوبه مراقب جوجه ریز میز باش منم رمز مخوام مرسی میای پیشمون ببببببببووووووووووووووسسسسس


سلام دوستم مرسی خوبه خوبیم
صبح برات فرستادم تو خصوصی عجیجم
خاله الهام
14 مهر 92 15:56
عزيزم خدارو شكر كه همه چي نرمال ان شالله زودتر وبه سلامتي ني ني خوشكلمون بياد
باهات موافقم دختر وپسر بودن هيچ فرقي نداره
هر چي كه باشه اميدوارم سالم وصالح باشه


مرسی گلم
آره دوتاش نعمته خداس
مامان سونیا
15 مهر 92 0:04
مبارک عزیزم به سلامتی منم رمزی اسم نمیبرم ببببببببببووووووووسسسسسسسس جوجه[

مرسی عزیزم ههههههه
نفیسه
15 مهر 92 0:50
واااااااااااااای خوشبحالت منم میخام بدونم نی نیم چیه

راستی پس مادرشوهر/زن شدی






من زیاد کنجکاو نبودم ولی از وقتی فهمیدم خییییلی حس و حالم فرق میکنه.ایشالا که توام زودی بتونی بفهمی چیه جوجه ت

آره اونم از نوع خشن هههههه


مائده(ني ني بوس)
15 مهر 92 1:17
مباركه عزيزم.ايشالا قدمش برات پر از خير و بركت باشه توي زندگيتون.مهم اينه كه سالم باشهمواظب چوچولوي ما هم باش


مرسی مائده جون
آره بخدا با شوشو همش خدارو شکر میکنیم
نى نى عسلك
15 مهر 92 9:58
واااااي هورامباركه .خيييييلى ذوق داره ادم نى نى شو تو سونو ببينه.خدارو شكر كه نى نى جينگليت سالمه.به زودي شكمت يه هندونه درسته ميشه غصه نخور!


مرسی مممممممممممممممممممممممممممماچ
آره خیلی ذوق میکنم هردفعه
هندونه واااااااااااای هههههههههه خخخخخخخخخخخ
مامان محمدرضا
17 مهر 92 13:11
سلاااااااااااااااااام وروجک

ایشالا صحیح وسلام بپری تو بغل مامان وبابا

مبارکه خانمی




سلام عزیزم

دا د ودا د یدا (میگه مرسی خاله جون)




مامان ایلیا
19 مهر 92 12:49
سلاااام مامانی
اگه میشه منم رمز میخوااام


سلام عزیزم
چشم
مامان امیرمحمد
20 مهر 92 13:59
منم رمز


چشم
مامان ایلیا
20 مهر 92 15:01
سلام عزیزم.
تبریک میگم
خداروشکر که همه چی تو سونوت خوب و نرمال بوده.
خوشحال شدم،واقعا دختر و پسر فرقی نمیکنه فقط صحیح و سالم باشه.
ایشالله که زودتر دنیابیاد تو بغلت بگیریش


سلام
مرسی عزیزم
بووووووووووووووووووووووس
رومینا
21 مهر 92 12:55
اگه دوست داشتی به من هم رمز بده ؟


دادم بهت عزیزم آ... تو خصوصی
fafa
22 مهر 92 18:09
عزیزم متاسفانه دکتری که میرم اجازه نمی ده همراه بره داخل شونوی هفته 16 رو جاییی میرم که بتونه همسرم بیاد


اگه میخوای من بهت آدرس بدم که هم همراه راه میده هم دوربین...هم کارش و دستگاهش خوبه
مامان فهیمه
23 مهر 92 19:49
سلام مامان گلی خوبی گلم نی نی کوچولو خوبه,انشالله خوب و سلامت باشه و تو دل مامان گلی حسابی بهش خوش بگذره و سر موقع صحیح و سالم به دنیا بیاد


سلام عزیزم مرسی بووووووووووووس
خیلی ممنون
مامان فهیمه
24 مهر 92 16:26
زندگیتان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاکی چشمه ی زمزم
عیدتان مبارک



مرسی عزیزم عید شمام مبارک
انسیه مامان امیرعلی
25 مهر 92 16:40
سلامم خانومی چه خبرجوجه خوبه


سلام عزیزم..مرسی شما خوبین؟ نگرانتون شده بودم..امیر علی رو ببوس
انسیه مامان امیرعلی
25 مهر 92 16:40
دلم براتون تنگیده بودعجییییییییییب


منم همینطور
انسیه مامان امیرعلی
25 مهر 92 16:41
فهمیدی نینی چیه دخمله یاپسمل
رومینا
26 مهر 92 11:04
مبارکه مبارکه . همیشه شاد باشی دوستم . بوس بوس


مرسی عزیزم
مریم (هم کلاسی)
3 آبان 92 21:27
انسیه جون مبارکتون باشه
خیلی خوشحالم که خوشحالی
بووووووووووس


مرسی مممممممممممممممممممممممممممممماچ
مریم
3 آبان 92 21:28
عزیزم مبارکتون یاشه
خوشحالم که خوشحالی
بووووس


مامانی درسا
4 آبان 92 0:50
رمـــــــــــــــــــــــــــــز لطفا"


وبت باز نمیشه عزیــــــــــــــــــــــــــــزم
الهه مامان آرمین
12 آبان 92 17:10
وای مبارکه خیلی خوشحالم که سالمه
ممنونم از اینکه بهم رمز دادی
یاد روزی افتادم که خودم سونو دادم


مرسی عزیزم بوووووووووووووس
مامانی درسا
14 آبان 92 2:20
خداروشکر که همه چی خوب بوده انشالله بسلامت زمینی شه ...... گل پسری یه وقت هوس توپ بازی توی دل مامانی به سرت نزنه


مرسی خاله جووووووون
چشمت روزه بد نبینه که شروع کرده هههههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد