محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نی نی ناز

تولد بابا

1392/1/1 12:04
نویسنده : انسیه
321 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب تولد بابا مهدی بود

 

 

 

یه تولد دوتایی...سوت و کور..niniweblog.com....وقتی بابا کیکو برید هیشکی نبود دست بزنه براش...منم که داشتم فیلم میگرفتم....آرزو کردم سال دیگه شمام باشیو با سر بری تو کیک niniweblog.com

برای بابا یه پیرهن گرفتم.niniweblog.com

...با یه کیک

 

...و سالاد الویه که دوست داره....

چون این محله رو نمیشناسم یه قنادی بیشتر ندیدم...از کیکاش خوشم نیومد ولی مجبور بودم بگیرم خب....تا برسم خونه چشمای کیکه مالید به جعبه ش...زشت شد...خودم مجبور شدم یجوری درستش کنم

 

بعدشم دست بابا رفت روش حسابی خراب شده بود...مرده بودیم از خنده...طفلک کیکش خراب شده بود..نیشخندنیشخندنیشخند

 

خلاصه جات حسابی خالی بود جینگولیه مامان

 

 

 

اینم کیکش که خراب شده خنده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مائده(ني ني بوس)
1 اردیبهشت 92 13:09
مبااااااركهايشالا سال ديگه سه تايي



مرسی دوستم بوووووس

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد