محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

نی نی ناز

المپیک!

1391/12/7 19:55
نویسنده : انسیه
293 بازدید
اشتراک گذاری

یه ساله که دلم میخواد وقتی بزرگ شدی حتما تو المپیک قهرمان بشی و میدونم که میشی 

niniweblog.com

ولی هنوز نمیدونم تو چه رشته ایniniweblog.com.....بابا میگه خودت باید انتخاب کنی ولی اگه رشته هایی رو انتخاب کنی که خطر ناکه چی؟؟؟

niniweblog.com .....یا....niniweblog.com....یا.....niniweblog.com یا  

خاک به سرم اصلا نمیخواد بری المپیک!

اصلا برو خواننده شو یا موسیقیدان niniweblog.com   niniweblog.com  niniweblog.comniniweblog.com   niniweblog.com   niniweblog.com

niniweblog.com

این چه وضعیه آخه مامان!!!

 

نه نمیخواد....

برو تو کاره فنی....مثلا کار با برقو من خیلی دوس دارمniniweblog.com  niniweblog.com....نه نه نمیخواد بری تو کارای فنی....

آها....هنرپیشه شو ..........niniweblog.com....niniweblog.com.........نه اینم خوب نیست

 

اصلا بیخیال....شما تشریف بیارین فعلا بعدا باهم کنار میایمniniweblog.com

 

 

  

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مینا
10 اسفند 91 12:52
سلام وبلاگ شما را دیدم قالب ومطالب قشنگی داشت بزای افزایش بازدید وبلاگت میتونی به آدرس زیر ثبتش کنی به امید سر افرازی همه بچه های ایران http://www.pesmal.net
هیراد و عمه لیلاش
10 اسفند 91 15:21
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیائید و کمکش کنیدآرزومند آرزوهای شما



سلام...باشه حتما
مائده(ني ني بوس)
12 اسفند 91 18:07
مخترع ميشه ني ني ت حتما



ای جانم آره شایدم مخترع بشه!!

مامان محمدطاها
21 اسفند 91 22:23
سلام
من یه نی نی یک ساله دارم که
توی مسابقه عکس مجله شهرزاد شرکت کرده
اگه برنده بشه عکسش رو روی جلد مجله چاپ می کنند
اگه لطف کنید وعدد 329 رو به شماره 20009592 پیامک کنید
به برنده شدنش کمک بزرگی میکنید
یک دنیا ممنون

http://mohammad__taha.niniweblog.com/



باشه حتما
فاطیما
22 اسفند 91 23:17
ان شا الله سالم و صالح بشه



مرسی دوس جونم...ایشالا همه نی نی آ سالم و صالح باشن
فاطیما
28 اسفند 91 22:14
سلام عزیز دلم
خوبی مامان بعد از این
منتظر پست جدیدت هستم
ان شا الله سال جدید سال مادر شدنت باشه
پیشاپیش سال نو مبارک باشه
بووووووووووووووووووووووووس





سلام
مرسی...سال نو شمام مبارک...
فاطمه
9 فروردین 92 12:59
سلام عزیزم
من هم مثل شما منتظر نی نی هستم
خوشحال میشم به وب نی نی من هم سر بزنی
انشاالله زود نی نی تو بغل کنی


سلام
باشه مرسی بوووووس
ایشالا
خاله الهام
28 خرداد 92 9:48
ببين اين پستو الان خوندم خيلي باحالي


فدات شم گلم
بووووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد