محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

نی نی ناز

اولین دوسته موشه من،موش موشی

1392/6/19 17:52
نویسنده : انسیه
473 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم سلام

خوبی مامان؟

خب این روزا یکمی صبح ها که بیدار میشم حالم خوب نیست  بابا خیلی ناراحت میشه و میگه ای کاش کاری میشد کرد   حالت تهوع دارم   تا بعد از ظهرم بیحالم

همشم تقصیره خودمه  آخه عادت دارم گرسنه باشم... یعنی همه وقتی گشنشون میشه یه چیزی میخورن ولی من 6-7ساله که عادت کردم همیشه گشنم باشه.از وقتی که رفتم دانشگاه، غذای اونجارو دوس نداشتم، فست فودم ضرر داره،منم فقط با غذا سیر میشدم،یه بارم غذا بردم که ترشی ش ریخت تو کیفم آبروم رفت

خلاصه اصلا حوصله غذا خوردن ندارم...نهایتش 3تا قاشق

 

راستی عزیزم اولین دوستت خیلی نازه...یه موشه.اسمشو دوتایی گذاشتیم موش موشی...میذارمش پیشت، باهم کارتون نگاه میکنین...حرف میزنین..

 

وقتی من 15 سالم بود دایی رضا دادش بهم، حالام که شده دوسته شما

جالبیش اینجاس که الان دوتاتون هم قد هستین...6 سانتی متر

 

دو روزه همش ازت میخوام تکون بخوری ولی گوش نمیدی که. فقط دوبار حست کردم

27ام وقت دکتر دارم خدا کنه دیگه لاغر نشده باشم چون دکترم تهدید کرد که میفرسته آزمایشای تکمیلی

تو 2 هفته 3 کیلو چاق شدم ولی دوباره دارم لاغر میشم. زورم بهت نمیرسه شیطون

تا دلت بخواد زرنگ شدم ولی

بعداز ظهر که میشه تند تند همه کارامو میکنم         

خونمون عین دسته گل میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فهيمه
30 شهریور 92 16:15
مامان خانم تبريك ميگم بسلامتى انشالله (البته قبلا بهت تبريك گفته بودم)
فك كنم واسه تكون خوردن كوچولو خيلى زوده،من وقتى باردار بودم از بس اطرافيان ميپرسيدن تكون ميخوره يا نه،استرس ميگرفتم و همش ميترسيدم دير شده باشه تا اينكه به موقعش خودش يه تكون اساسى خورد و حسابى قلقلكم شد...
اميدوارم نى نى گلى صحيح و سالم باشه و اين دوران شيرين و البته سخت رو به خوبى طى كنى


مرسی عزیزم
دکترم پرسید حرکاتشو حس میکنی یا نه؟ از اون روز استرس گرفتم. همش وبار احساس کردم نبض زد که فکر میکنم توهو بوده!!
مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد