محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

نی نی ناز

خوش گذرونی

1392/6/25 12:23
نویسنده : انسیه
493 بازدید
اشتراک گذاری

مربای مامان سلام

از چهارشنبه با خاله مهدیه رفتیم پرند باغ ویلای بابایی

تو راه زیاد حالم خوب نبود ولی وقتی رسیدیم خوب شدم.بعدازظهر مامانی آش درست کرد رفتیم تو حیاط خوردیم خیلی چسبید  هواش محشر بود

خاله مهدیه پنج شنبه برگشت آخه داشتن میرفتن شمال. شب که شد بابا اومد. بلال خریده بود

صبح که شد بابا و بابایی یه عالمه کار داشتن...من و شمام که طبق معمول رفته بودیم تو حیاط که آفتاب بخوریم

دلم نمیومد برگردم خونه آخه همه چیز عالی بود. هوای تمیز. باد آروم. آفتاب. سکوت. غذای حاضر آماده ی مامانی

27ام وقت دکتر دارم باید حتما وزن اضافه کنم اونجام که شرایط محیا بود

خلاصه از 4شنبه موندیم تا دوشنبه

یکشنبه شب که بابا اومد صندوق عقبو باز کرد گفت بیا ببین برات چی گرفتم،تاریک بود درست معلوم نبود چیه منم سرمو کردم تو جعبه.به فاصله 5 سانتی بود که فهمیدم جوجه خریده...منم که ترسوووووو، وای داشتم سکته میکردممامانی اومد جلو دیدشون انقدر ذوق کرد

خلاصه کارمون دراومد دیگه همش بهشون دونه میدادیم.خاله فاطمه که حسابی سرگرم شده بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نى نى عسلك
29 شهریور 92 4:00
وااااى چقدر حال ميده اين ارامش وسكوت قبل از به دنيا اومدن بچه !
قدر اين خوابهاى طلايى رو بدون!امضا:مامان دوتا بچه سحرخيز


اوهوم راس میگیا
بعدا تا چند سال دیگه خوابو خوراک ندارم!!!
مامی محمدرضا
29 شهریور 92 11:14
به به کلی به نی نی خوش گذشته


بله خاله جون
مامان بهنود
30 شهریور 92 2:19
سلام به روی ماه نی نی مون.خوبی عزیز خاله؟خوش میگذره؟
انسیه جون سلام..خوبی؟چه خوش گذشته بهتون پرند...ایشالا همیشه خوش باشین...راستی سوپ جوجه بخورین خیلی مقویه و خوشمزه ست...


ددا دوودی (میگه مرسی خاله)
سلام عزیزم مرسی.بله خیلی خوب بود جای شما و بهنود جونم خالی بود
مرسی
بلد نیستم که!
سارا
30 شهریور 92 13:07
چه بیخبر رفتی بابا به مام بگو بیایم
شوخی میکنم


تشریف بیارین
مامان امیرمحمد
31 شهریور 92 10:18
یه روز خوب برای مامانی و نی نی،چه خوب که بهتون خوش گذشته،روحیات شما روی نی نیتون تاثیر می گذاره پس سعی کنید همیشه شاد باشید و آرامش داشته باشید


مرسی عزیزم
باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد