محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نی نی ناز

نظرات (11)

مامانی درسا
15 تیر 92 2:09
دوست من انیسه جون به درسا گفتم برای خاله دعا کن ....... عزیزم به دو تا گل تون رای دادم امیدوارم برنده شن البته فقط تونستم یه رای بدم ......


مرسی ببخشید بعضی جمله هاتو پاک کردم
خاله الهام
17 تیر 92 10:50
در خلوت شب ز حق صدا می آید / از عطر سحر بوی خدا می آید
با گوش دگر شنو به غوغای سکوت / کز مرغ شب ، آواز دعا می آید . . .
عزيزم يادت نره ما رو هم دعا كنيد
التماس دعـــــــــــــــــــــــا


چشم
خاله الهام
19 تیر 92 9:08
سلام انسيه جونم نيستي
كم شدي كيميا شدي قيمت طلا شدي



مامان عرفان - نگار
20 تیر 92 11:52
عزيزم تبريك ميگم . به خدا وقتي اين را ديدم اونقدر خوشحال شدم نميدونستم كجا بنويسم . عزيزم به عرفان هم گفته بودم دعات كنه . به خدا خيلي تبريك . خيلي خيلي تبريك . به به مامان خانوم . عزيزم انصافا مامان بودن بهت خيلي مياد . خيلي خانومي . باز هم تبريك . از


مرسی عزیزم.دستتون درد نکنه عرفانو ببوس ازش تشکر کن.
مرسی بوس
خاله الهام
20 تیر 92 12:21
دوس جوني ها مگه آش دندوني نميخواين؟؟؟؟ خب راي بدين ديگه كد 220 هستم


بله رای بدییین. به 404 هم بدین
مامان بهنود
22 تیر 92 5:17
انسیه جون شما رسما فردا بعد افطار خونه ما مهمونی دعوتین به صرف یه عالمه شادی همراه با شربت و شیرینی.
انسیه جون خیلی خوشحال شدم این خبره خوب رو شنیدم ایشالا به سلامتی باشه ...


مرسی
ممنون دوستم... یه دوست جدید برای بهنود...
مامان عرفان
22 تیر 92 11:05
عزيزم . چكار ميكني ؟ ني ني و خودت خوبين؟



مرسی عزیزم...آره خوبیم
مامان عرفان
23 تیر 92 9:48
خدا را شكر عزيزم . ايشالا روزي برسه كه عكس ني ني را در وب ببينيم .


ایشالا هشت ماه دیگه...
خاله الهام
24 تیر 92 8:29
انسيه جونم كجايي نيستي ؟؟؟ دلمون تنگ شده مامان خانمي


هستم الهام جون بووووووووووووس
خاله الهام
24 تیر 92 8:32
انسيه جونم حالا كه مادر شدي دعاي شما بيشتر مستجاب ميشه
توي ماهي كه درهاي جهنم هم بسته هس مارو از دعاي خيرت بي نصيب نكني
خيلي خيلي التماس دعا گلم


حتما برات دعا میکنم عزیییییزم
خاله الهام
30 تیر 92 10:07
سلام گلم براي سه شب قدر ختم قرآن داريم اگه جزء خواستي بيا پيشم


سلام عزیزم خودمم قرآن دارم بخونم اگه وقت کردم حتما با شمام میخونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد