محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 28 روز سن داره

نی نی ناز

آهای آهای خبردار، منم مامان شدم

1392/4/20 0:42
نویسنده : انسیه
475 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدا هنوز آدمارو دوست داره.بعضی وقتها با شادی بعضی وقتهام با غم امتحانشون میکنه.بعضی وقتهام با هدیه های خوبش اونارو سورپریز میکنه...

حالا خدای مهربون به ما یه هدیه داده.   تو بهترین ماه خدا، بهترین و قشنگترین فرشته شو داده بهمون.

دعا کنین که بتونیم از پس قولمون بر بیایم و خوب مواظبش باشیم....

 

 البته هنوز باورم نمیشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مائده(ني ني بوس)
20 تیر 92 8:37
وااااااااااااااااااااااي.نميدوني چقدر خوشحال شدمخدا ميدونه سارينا چقدر برات دعا كرد.منم نصف شبا كه بيدار ميشدم شيرش ميدادم همش تو به يادم بوديايشالا قدمش براتون پر از بركت باشه توي زندگيتون


مرسی مائده جون
دستش درد نکنه جیگره خاله مممممممممممممممممممممممممممماچ
مرسی بوس
مامان امیرمحمد
20 تیر 92 11:30
مادرشدنت مبارک عزیزم!خیلی خیلی خوشحال شدم،مبارک مبارک مبارک
مامانی خیلی مراقب خودت باش


مرسی عزیزم بشه حتما
رومینا
20 تیر 92 11:48
سلام عزیزم وقتی پیجت رو تو صفحه سارینا جون دیدم و فهمیدم مامان شدی کلی ذوق کردم خیلی خیلی مراقب خودت و نی نی باش
با اجازه لینکت کردم


سلام...مرسی بووووووووووس.باشه حتما بوووووووووووووووس
بفرمایید منم شمارو میلینکم
ماماني آرتميس
20 تیر 92 12:16



ماماني آرتميس
20 تیر 92 12:18
عزيزم خيلي خوشحالم
ان شالله كه به سلامتي عزيزم اين گلها هم از طرف ما براي شما


مرسی عزیزم بووووووووووووووووووووووووس
خاله الهام
20 تیر 92 12:20
بهبه انسيه جونم هم مامان شد خيلي خيـــــــــــــــــــــــــــــليــــــــــــــــــــــــــــي خوشحال شدم خانمي
همين دو روز پيش برام كامنت گذاشتي كلي دپرس بودي ها
منم خيلي ناراحت شدم عوضش الان واقعـــــــــــــــــــــا خوشحال شدم


آره یادته آخه رفتم سونوگرافی گفت نیست حالا نمیدونم کجا بوده شیطون!!
مامان ساره وثنا
21 تیر 92 18:54
واااااي!مباركه عزيزم قدمش خيرباشه.مى دونى نى نى بركت خونه رو زياد مى كنهبه زودي شما هم مى شين . دوست من



مرسی عزیزم
مامان فهيمه
22 تیر 92 22:58
مبارك باشه مامان گلى،بسلامتى انشالله


مرسی عزیزم
تک ستاره
23 تیر 92 13:49
ای جانم بخورمش خاله شدم هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


نخورش حالا بذار بیاد بعد بوسش کن
تک ستاره
23 تیر 92 14:17
انسی باورم نمیشه...تو با یه نی نی...نااااااااااااااااازی



تک ستاره
23 تیر 92 14:17
خاله شدم هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
تک ستاره
23 تیر 92 14:18
الان این شکلیه؟؟


نه الان اندازه هسته سیبه!
مائده(ني ني بوس)
24 تیر 92 13:47
چه خبر از ني نيبايد هر روز بيايي و براش مطلب بذاريا


سلامتی...وااااااااای پس چرا تکون نمیخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیشب یه خاطره قشنگ شد برامون سرعتم پایینه نمیتونم بنویسم از صبح
majede
15 مرداد 92 16:48
سلام....من تازه با وبتون اشنا شدم...
تبریک میگم بهتون خیلییییییییی


سلام
مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد