محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نی نی ناز

قلبی که صدای خدا میده

1392/5/23 14:04
نویسنده : انسیه
791 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدایا بابت همه ی خوبیهات ازت ممنونم. بابت اینکه منو لایق دونستی و بهترین فرشته تو بهم امانت دادی

خدایا بابت این زندگی آرومی که بهم دادی ازت ممنونم، همیشه مواظب من و مهدی باش که بتونیم مواظب فرشته ت باشیم

خدایا دوستت دارم بوووووووووووووووووس

 

رویای مرمری مامان سلام

دیروز بالاخره موفق شدم برم سونوگرافی با خاله مهدیه

وقتی نوبتم شد که برم تو رنگم پریده بود یخ کرده بودم     رفتم دراز کشیدم ... سی دی شم میخواستم ولی خانوم دکتر گفت چون هنوز کوچولویی برات ضرر داره منم گوش کردم

نشونم داد گفت میبینیش؟ این قلبشه... اصلا نمیشنیدم چی میگه

قرار شد خاله مهدیه صدای قلبتو ضبط کنه(البته همشو فیلم گرفته که رفتم تو اتاق...) بعد یه صدایی پخش شد که از دیروز تو گوشمه، وقتی بهش گوش میدم دلم میریزه، یه حسه خیلی قشنگه، جدیده. صدایی که 5 ثانیه بیشتر طول نکشید ولی 20 ساعته که هی تو ذهنم پخش میشه... حتی نصف شب...

بابا مهدی که باورش نمیشد    خییییییییلی ذوق کرد. عکستو که دید گفت این که معلومه قشنگ

دوتا چشم نازت، بینی، دوتا دست کوچولو قشنگ معلومه

تاریخ تولدتم زده 25 اسفند...منم که خودم 22 اسفند....هوررررراااااااااا

9 هفته تموم شد به این زودی، شکر خدا که حالت خوبه نفسم، الان حدودا این شکلی هستی البته شما خوشگل تری این عکس یه نی نی دیگه س

بعدشم رفتم دکتر آزمایش برام نوشت برای 8 شهریور

خاله مهدیه تا رسیده بود خونه مامانی ساعت 8:30 شده بود

منم که سرم داشت میترکید انقدر درد میکرد،خیلی خسته شدیم

 

مواظب خودت باش

یک تار موی تو

شاهرگ من است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان صدف
23 مرداد 92 14:19
عزیــــزم.
منم هی تو اینترنت میگشتم ببینم الان بچم چه قدیه. چی داره. چی نداره.
امیدوارم هر چه زودتر انتظارا سر برسه و روی ماهشو ببینی


آره هر روز میگردم چیزای جدیدتر پیدا کنم همشون تکراری نوشتن
مرسی بوووووووووووووس
محمدرضا
23 مرداد 92 20:23
قربون اون صدای خوشکل نی نی


مرسی خاله جون بووووووووووووووووووووووس
خاله الهام
24 مرداد 92 11:08
چه رمانتيك هيچ صدايي قشنگتر از صداي قلب ني ني نيست
انسيه جونم خيلي مواظب خودت وني ني كوشولو باش


خیلی قشنگه...همش دارم بهش گوش میدم
چشم دوستم
مامان حسنا
24 مرداد 92 13:07



ارلا
24 مرداد 92 19:11
سلام
من بازم مادرشدنتونو بههتون تبریک میگم
انشاالله به سلامتی
هیچ صدایی قشنگتر از صدای قلب نوزاد نیست
بازم اگه خواستی بری مسافرت مواظبت باش چون خطر داره ها التماس دعا مارو هم دعا کن


سلام عزیزم
مرسی بوووووووووووووووووووووووووووووووس
احتمالا نمیرم ولی اگه رفتم حتما برات دعا میکنم
مامان محمدماهان
24 مرداد 92 23:48
مبارکه.خیلی مواظب خودتون باشید
دوسال پیش یه همچین روزی منم گل پسرمو حامله بودم.پسرم 27 اسفند به دنیا اومد.


مرسی
آخی ناااازی
رومینا
26 مرداد 92 12:07
چه حس خوبی ادم پیدا میکنه تو اون لحظه.


آره خیلیییییییییی حس خوبی بود
مامان سونیا
26 مرداد 92 16:51
سلام عزیزم خوبی نی نی اوردی دگه پیش ما نمیای باشه مراقب نی نی باش


سلام عزیزم ببخشید دو هفته اینترنت نداشتم
مائده(ني ني بوس)
26 مرداد 92 17:23
تبريك ميگم بهت كه قشنگترين صداي دنيا رو بالاخره تو هم شنيدي 


مرسی هرروز بهش گوش میدم...3شنبه دوباره میرم سونو میبینمش
مامان بهنود
28 مرداد 92 0:44
خداروشکر که به سلامتی گذشته این چند وقته...


خداروشکر
بوووووووووووووووووووووس
عزیزم هرکاری میکنم پیجت باز نمیشه،بی معرفت نیستما
مائده(ني ني بوس)
28 مرداد 92 12:02
قرررررربون اون صداي قلبش بره خاله



ددا دودی دودا
میگه سارینارو ببوس خاله
مامان امیرمحمد
29 مرداد 92 11:55
من هم مرتب تو اینترنت می گشتم تا ببینم نی نیم چه شکلی شده،دیدن عکسها خیلی برام جالب بود،حالا برام خاطره شده
مواظب خودت باش عزیزم،خیلی زود می گذره،بارداری دوران خیلی شیرینیه،قدر این لحظه ها رو بدون


آره همشم دلم میخواد بزرگتر شده باشه.باشه دوستم حتما
مامان بهنود
2 شهریور 92 3:34
هيچ صدايي قشنگتر از صداي قلب ني ني نيست..سالم باشه ایشالا..


اوهوم... خیلی بهم چسبید صداش. ایشالا
علیرضا
13 مهر 96 10:26
سلام ، خدا حفظش کنه ، خیلی جالب بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد