محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نی نی ناز

شوشو اگه نباشی دلم که هیچ، دنیا هم تنگ میشه...روزت مبارک

1392/3/5 14:31
نویسنده : انسیه
351 بازدید
اشتراک گذاری

        

دست های پر توانت ، همیشه بزرگ ترین حامی زندگی ام بوده و آغوش امن تو بهترین جا برای فراموشی غم های زندگیم . روزت مبارک مرد زندگیم ، دوستت دارم . . .

امسالم روز مرد پیشم نیستی ولی همسر دلبند جلو جلو کادوتو داده مژه  البته اولش ناز میکردی ولی بعدش گرفتیو کلی ذوق کردی                منم ذوق کردم که خوشت اومد

خب چون میدونم وقتی برگشتی میای و اینو میخونی یه بهونه شد تا اول ازت تشکر کنم که انقدر زیاد خوبیو به فکرمی بعدش یه معذرت خواهیه گنده بکنم ازت....................................................

 

 

 


بگذار یک بار دیگر بگویم :
که مرد همیشه محبوب من چقدر “ دوستت دارم ”
در تنگاتنگ آغوش امن “ تو ” چه لذتی از زن بودنم می برم !

 

                   به مردی که زبان سکوت همسرش را میفهمه باید گفت خدا قوت شوشو

                                    ایشالا سال دیگه پدر شدنتو تبریک بگم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

تک ستاره
5 خرداد 92 14:46
مگه چی کار کردی بلا؟


ناراحتش کردم...
مائده(ني ني بوس)
6 خرداد 92 15:17
ايشالا كه همسري هميشه پيشت باشه و با هم خوش و خندون باشيد.روز پدر ني ني سال ديگه تونم مبارك


مرسي دوست جونم بوووووووووووووووووووووووووووووس
مائده(ني ني بوس)
17 خرداد 92 13:00
كجااااااااايي؟!


سلام..خونه بابامم اينجا اينترنت قطع و وصل ميشه زياد نميام سر بزنم....احتمالا اين هفته شوشو مياد ميرم خونه ديگه همش هستم...
كارم داشتي؟
جواب تلگرافو ميدما انگار نميرسه...بوووس
راستي خوابتو ديدم
خاله الهام
18 خرداد 92 10:49
مرسي دوسي جونم كه بهمون سر زدي دوست داشتي منو به ليست دوستهات اضافه كن انشالله هرروز خوشبخت تر از ديروز كنار همسر مهربونت روزگار سپري كنيد


وای چقدر بوس آخ جون منم که بوس دوست...
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
چشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد