محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نی نی ناز

روزت مبارک بابا جونم

1392/3/5 13:26
نویسنده : انسیه
1,416 بازدید
اشتراک گذاری

         پدر شاید پشتش پر نباشه ولی پشت و پناه خیلی هاست؛

 

 

زندگی بار گرانی ست

که بر پشت پریشانی توست؛

کار آسانی نیست

نان درآوردن و غم خوردن و عاشق بودن؛

پدرم کمرم از غم سنگین نگاهت خَم باد

 

               بابا جونم روزت مبارک بوس مرسی که نمیذاری حوصلم سر بره حالا که مهدی نیست

 

          

من نبودم و تو بودی ،
بود شدم و تو تمام بودنت را به پایم ریختی ،
حالا سالهاست که با بودنت زندگی می کنم ،
هر روز، هر لحظه، هر آن و دم به دم هستی .
...
ببخش که گاهی آنقدر هستی که نمی بینمت ،
ببخش تمام نادانیها و نفهمی ها و کج فهمی هایم را،
اعتراض ها و درشتیهایم را ، و هر آنچه را که آزارت داد .
دستانت را می بوسم و پیشانیت را ،
که چراغ راه زندگیم بودی و هستی و خواهی بود ،
خاک پایت هستم تا هست و نیست هست .
به حرمت شرافتت می ایستم و تعظیم می کنم .

 

          اس ام اس روز مرد و روز پدر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عاطفه
5 خرداد 92 14:24
سلامممممممممم.ان شا الله به زودی زود مامان میشی من ونی نیم برات دعا میکنیم.......


سلام مرسی بووووووووووووووووووووووووس
تک ستاره
5 خرداد 92 14:45
مبارک باشه.انشاا... سایش بالای سرتون باشه


مرسی...خدا پدر شمارم نگه داره بوووووس
مریم
13 شهریور 92 23:44
안 ㄴㅔ 하 세요 연시ㅣ 앗란 ㄱ
사ㅣ디 사디
겨리 바하려앗 란 바가람 녀미져 함

셔라 셛달 냐곱디?!
ترجمه >>>سلام انسییییی اصلا باورم نمیشه همچین سایتی زدی منزورم وبلاگه
خیلی باحاله چرا زودتر نگفتی؟!


چیکار کنیم دیگه...
به مینا گفته بودم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد