محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

نی نی ناز

جشن دندونی

1393/6/18 19:33
نویسنده : انسیه
1,441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

از وقتی 3ماهت بود به فکر تدارک جشن دندونی بودم برات گل نازم

قبل از همه چیز از همسر عزیزم که همیشه حامی خیلی خوبی برام بوده یه تشکر ویژه میکنم و هزارتا بوس هوایی براش میفرستم و بهش میگم تو دنیا از همه چیز برام باارزش تر و دوست داشتنی ترینه

خیلی کمکم کرد و مثل همیشه بهم آرامش داد

مرسی مهدی جونم

خب بعدش خاله فاطمه و مامانی خیلی بهم کمک کردن.تشکر ویژه میکنم ازشون و ایشالا بتونم جبران کنم

همه کارای طراحی شو خودم انجام دادم

به جشن دندونی محمدپارسای ما خوش اومدین

 

 

بنر خوش آمد گویی

استیکر زنگ تو کوچه

رد پا

فلش

استیکر آسانسور

 

 

 

سالاد الویه دندونی

اینم کیک به سلیقه بابا که خیلی خوشمزه بود

(تعدادمون کم بود کیک دندون نتونستم بگیرم)

 

اینم دسر گلدانی که ازبس خوشمزه بود همه بازم میخواستن

اینم ژله بستنی دندون

اینم ژله آکواریوم 3بعدی!

اینم از گیفت بچه ها

که توش اینا بود

اینم از بابا و پسرش که همه ی زندگیمن

اینم از اصل کاری... آش دندونی محمدم

اینم آش که فرستادیم برای بقیه که نبودن

اینم از کادوها

کارت دعوت این روشه

(اینارو فایلاشو میذارم بعدا که واضح باشه)

بعد که باز میشه...

(سلام

پارسا داره یه دندون  قند میخوره از قندون

فرشته ای مهربون   آورده براش یه دندون

آش بخورید نوش جون   آش دندون پارسا جون

 

خبربدین به نون،دون

پارسا داره یه دندون

مامانی جون تشریف بیارین جشن دندون محمدپارسا جون)

اینم برگه یادگاریه

اینم برگه تشکر

(یک مهمونی کوچولو برای دندون خیلی کوچولوی محمدپارسا کوچولو

سلام سلام صدتا سلام

من اومدم با دندونام

میخوام نشونتون بدم   صاحب مروارید شدم

یواش یواش و بیصدا    شدم جزء کباب خورا

خیلی ممنون که دعوتمونو قبول کردین)

که گذاشته بودمشون این تو

فرشته کوچولو مرسی برای محمدم دندون اوردی

و در آخر

پسر گلم که خیلی خسته شده بود و ....

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان عليرضا
13 مهر 93 18:50
خسته نباشی دوستم همه چیز خیلی قشنگ شده بود پسری رو ببین چه تیپی زده.خاله قربونش. این دسر گلدونیه خیلی خوشمزتون رو دستورش رو به منم میدی؟مهمونی پاگشا دارم میخوام بدرستمش
انسیه
پاسخ
مرسی دوستم لطف داری باشه عزیزم برات مینویسم (ته ظرف تی تاب...روش بستنی...روش بیسکوییت پتی بور خورد شده.همین ولی خیلی همه دوست داشتن.رو بیسکوییت پاستیل کرم گذاشتم با چوب شور..دستور اصلیش گل داره که من بجاش ریحون و نعناع گذاشتم تا کسی بدش نیاد.من تو لیوان کاغذی درست کردم ولی اصلش تو گلدونه)
مریم
22 آبان 93 1:00
من چی پس؟؟؟ . . . دلم خاس خوب!!!!
انسیه
پاسخ
ایشالا خونمون که بزرگ شه از خجالتتون درمیام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد