محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

نی نی ناز

پسرک کوچولوی من و اتفاقات جدید

1393/6/26 12:34
نویسنده : انسیه
505 بازدید
اشتراک گذاری

گل نازم سلامشکلک های شباهنگShabahang

تو این ماه کلی کارای جدید میکنی

مثلا تو 5 ماهو 3هفتگیت متوجه شدم که بدون کمک میتونی بشینی

 

موتور سواری هم دوست داریا نفسم

یه بار گذاشتمت تو کریر اومدم دیدم پاشدی نشستی و تلویزیون نگاه میکنیزبانکده محصل

پایینو نگاه میکردی

رفتیم سینما شهر موشهارو دیدیم با مامانی و دوقلوها

نصفشو خواب بودی ولی بقیه شو دیدی

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان عليرضا
13 مهر 93 18:46
به جیگر خاله نشستنت رو قربون. ببین چه فیگوری هم گرفته نشسته پشت موتور پس عزیز دلم سینما هم رفت.منم دلم میخواد برم سینما ولی از وقتی علیرضا به دنیا اومده نتونستیم بریم.میترسم اونجا اذیت کنه
انسیه
پاسخ
آره با غرور زیااااد نگام میکنه پشت موتور!!!هههههه حوصلشون سرمیره بچه ها...محمدپارسام نصفشو خواب بود که ساکت بود
مریم
22 آبان 93 0:54
موتور سوار شدنش منو کشته چه جدی شده خیلی نااااااااااااااااااازه ار وقتی دیدمش بیشتر دوسش دارم
انسیه
پاسخ
مرسی حالا باهاش بازی نکردی که..صبر کن
هنرمند
20 بهمن 93 9:41
با سلام بسیار زیباست دست مریزاد
انسیه
پاسخ
سلام مرسی عزیزم بووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد