محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

نی نی ناز

مروارید کوچولو

1393/6/3 13:2
نویسنده : انسیه
733 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام

خبر بدین به نون ، دون  پارسا داره یه دندون

 

دیشب داشتم بهت عصاره بادوم میدادم متوجه شدم دندون درآوردی

باورم نمیشد که آخه روز قبلش خاله مهدیه با قاشق امتحان کرده بود ولی صدایی نیومد ولی دست بابایی رو محکم با لثه هات فشار داده بودی که دیشب گفت شک کرده به دندون...

هی نگاه میکردم و ذوق میکردم

زنگ زدم به مامانی گفتم سفید خیلی کمرنگه و دندونه دندونه ست...گفت دندونه

خیلی خوشحال شدم و زود اطلاع رسانی کردم با شعر بالا به همه گفتم تو وایبر و اس ام اسی

تو 5 ماه و 3 هفتگی دندون دار شدی پسرم ایشالا که همیشه با دندونات بخندی و پرروزی باشی

مبارکت باشه

زیاد حال نداری و بهانه گیر شدی

پسندها (8)

نظرات (13)

مریم
4 شهریور 93 12:12
واییییی!!!! اخی!!! چه ناز شده
انسیه
پاسخ
مرسی چشمات نازه
مامان عليرضا
4 شهریور 93 20:21
مبارک مبارک مرواریدت مبارک خاله جون. ایشالا که بدون اینکه اذیتت کن یکی یکی در بیان گل من
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان ایلیا
5 شهریور 93 19:58
سلام انسیه جون قربونت برم من که انقد کلافه ای ،این روزا هم تموم میشه من هنوز که هنوزه ایلیا یک سال و نیمه شه با دندون در آوردنش مشکل دارم همیشه بد اخلاق میشه و بهونه گیر و تب میکنه. ایشالله همه چی درست میشه یه کم صبر داشته باش ایشالله که محمد پارسا همیشه سالم باشه و دندوناشم بدون اذیت در بیان..
انسیه
پاسخ
سلام مرسی دوستم آره خدا کنه زودتر تموم شه حالا خدا رحم کرده محمدپارسام خیلی آرومه
رومینا
5 شهریور 93 22:12
مبارکههههههههههههههههههههههه ای جانم دیگه جز کباب خورا شده گل پسر نازت هر مرحله از دندونهاش سختی خودش رو داره . به نطرم براش ژل بی حسی بگیر تا زیاد احساس درد نکنه من برای رادوین گرفتم .
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جون آره طفلکی داره اذیت میشه نمیدونستم هست ازین ژل آ..باشه به دکترش میگم بده مرسی
مامان عرفان
6 شهریور 93 9:06
عزيزم مشكلاتت زياده . درك ميكنم . فدات بشم . محمد پارسا جون كه بزرگ بشه عوض اين زحمتهايي كه براش كشيدي در مياره . عرفان وقتي ميره برام نون ميخره خستگي زحمتهايي كه براش كشيدم از تنم به در ميشه . صب كن ايشالا خودت به وقتش ميبيني چي ميگم .
انسیه
پاسخ
مرسی..خدا نکنه نگار جون ایشالا
مامان مائده
6 شهریور 93 16:42
هووووووووووووووووووووورا
انسیه
پاسخ
ساناز
6 شهریور 93 16:56
عزیزم مبارکت باشه به منم سر بزن
انسیه
پاسخ
مرسی باشه
ایـلـیـا جون
8 شهریور 93 19:06
اوه اوه اشکال نداره انسیه جون بازم مرسی از اینکه بهم سر زدی محمد پارسا جون برای داشتن اولین مرواریدت بهت تبریک میگم گل پسری ، ایشالله با دندونای نازت کلی غذاهای خوشمزه بخوری عزیزم
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جون
نفیسه
9 شهریور 93 0:03
ای جاآااااان مبارک باشه
انسیه
پاسخ
مرسی
مامان בرسا
12 شهریور 93 3:17
عزیزم خدا قوت زنده باشی و سلامت انشاالله مامانش ..... عزیزم مرواریدای شما گل پسر هم مبارکت باشه انشاالله به سلامتی
انسیه
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون خاله جون
مامانی
14 شهریور 93 12:05
سلام عزیزم.دندون جدید محمد پارسا جون مبارک.پسر منم الان 5 ماهو 6 روزشه.اولین دندونش 4 ماهو 22 روزگی دراومد.اون یکی هم داره در میاد هی غر میزنه.وزنش هم این ماه خوب جلو نیومده.محمد پارسا چطوریه؟
انسیه
پاسخ
سلام مبارکش باشه آره انگار وزن محمدپارسام کند پیش میره..البته یه 10 روزی گوارشش بهم ریخت بخاطر دندونش وزنش کم شد حالا دوباره داره خوب میشه ولی روندش کنده
پریسا پ
27 شهریور 93 0:24
سلام دوست جون ممنون که جواب سوالمو دادی منم باردارم خدا پسرتو حفظ کنه وقتی نی نی تو شیر میدی منم دعا کن بادت نره اجازه بدی لینکت میکنم؟؟؟
انسیه
پاسخ
سلام بوووووووووس خیلی خوشحال شدم مبارکه به سلامتی ایشالا نی نی تو بغل کنی عزیزم چشم بفرمایید
الهه مامان ارمین
7 مهر 93 9:52
سلام عزیز خوبی؟ ماشالا دند.نای خوشگل�
انسیه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی بوووووووووووووووووووووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد