محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

نی نی ناز

دل درد شدن پسرم

1393/5/29 17:25
نویسنده : انسیه
929 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندقم

5 ماهت که تموم شد دکتر گفت حریره بادوم و فرنی یواش یواش میتونم بهت بدم

دادم به خودت خوردی همه زندگیم کثیف شد فدای سرت

     

 

 

منم با ذوق زیااااااااااد شروع کردم..خیلی دوست داشتی و تند تند میخوردی که یبار رفتیم جایی صاحب خونه اول بهت یکم موز داد..بعدش هویج پخته داد بعدشم نون سنگک ریخت تو چایی و بهت داد منم روم نمیشد بگم نده بهت..البته یکی دوبار گفتم ولی گوش نکرد و گفت قدیما میدادن(حالا خوبه من و بابا به کسی نگفتیم که دکتر گفته میشه غذای کمکی رو شروع کرد)

خلاصه ما اومدیم خونه خودمون و دل دردهای شما شروع شد و تا 10 روز درگیرت بودیم لاغر شدی...

اینجا مریض بودی

چشماتم ریز شد خیلی روزای بدی بود حالا 2روزه که دارم بهت فرنی و حریره بادوم میدم و شکر خدا خوب شدی

 

به غیر از اینجا دوتا دفتر خاطرات مفصل داری..خیلی سخته نوشتنشون البته با کمک شما

همیشه در حال خوردن هرچیزی که دم دستت باشه هستی

این بار دست خاله

واااای بابایی از دست شما

درحال تمرین سوت آیا؟؟؟؟؟

 

اینجام که به زور بستنی خوردی

راستی دارم فکر میکنم آدرس وبلاگتو عوض کنم ولی هنوز چیزی به ذهنم نرسیده

پسندها (3)

نظرات (8)

مامان عليرضا
29 مرداد 93 19:12
الهی من بگردم که عزیز دلم دل درد گرفته. تو هم مثل منی انسیه جون روت نمیشه به کسی بگی چه جوری با بچت تا کننمنم بعضی وقتا انقدر حرص میخورم ولی هیچی نمیگم.اما جایی که سلامتی بچه تا این حد در خطر میفته ساکت نمون خودی نشون بده بابا عکسای جوجو هم مثل همیشه خوردنی بود.ببوسش
انسیه
پاسخ
آره درست نمیتونم حرفمو بزنم بعدش گفتم که تا 1 سال هیچی ندن بهش دیگه
مامان عرفان
1 شهریور 93 9:08
سلام عزيزم فك كردم قهري با من . يه چند روز وبم رو بنا به دلايلي غير فعال كردم بعد درست كردم
انسیه
پاسخ
سلاااام نه نگار جونم..محمدپارسا وقت خالی برام نذاشته
مامان عرفان
1 شهریور 93 9:09
ماشالا ني ني مون چقد بزرگ شده .
انسیه
پاسخ
مامان عرفان
1 شهریور 93 9:10
انسيه جونم ديگه كم مونده محمد پارسا داماد بشه هااااااااا
انسیه
پاسخ
نفیسه
1 شهریور 93 19:19
ای بابا امان از این فوزولی های مردم . به ماهم هر از گاهی سر بزن
انسیه
پاسخ
چشم نفیسه جووووون
مامان בرسا
2 شهریور 93 14:05
آخی عزیزم بلا ازت دور باشه گل پسر ...... عکساشو بزرگ شدی هزار ماشاالله ....بوس برای مامانی و گل پسرش
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جونم مرسی عزیزم
مریم
5 شهریور 93 0:42
اخییییییییی چرا؟؟؟ مواظبش باش عزیزم!!
انسیه
پاسخ
مامان مائده
6 شهریور 93 16:44
قربون اين پسملي خوردني و ماماني مهربووووونش
انسیه
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد