محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

نی نی ناز

3 ماهگیت مبارک

1393/3/12 17:17
نویسنده : انسیه
778 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام

خیلی زود 3 ماهت تموم شدو رفتی توی 4ماه..اصلا باورم نمیشه انقدر زود گذشت

دیگه کامل منو میشناسی

برای خندیدنت دیگه به خودکشی احتیاجی نیستو خیلی راحت میخندی نفسم

به حرفام گوش میدی و سعی میکنی جوابمو بدی البته به زبون خودت...بابارم کامل میشناسی و همش بهش میخندی

تاحالا دوبار غلت زدی و همش باید مواظبت باشم

اینم یادم نره بگم که همش دستات توی دهنته..اول با دقت نگاهشون میکنی و بعدش تند تند میخوری

عمو رضا و عمو هاشم دوستای بابان که از بچگی باهم دوستن..قرار بود بیان خونمون شمام نمیخوابیدی منم کار داشتم مجبور شدم بردمت حموم تا بخوابی..دومین باری بود که خودم تنهایی بردمت حموم..همه میگن خطر داره ولی خب چاره ای ندارم دوست ندارم مزاحم کسی بشم

وقتی اومدی ساعت 7 بود تا 10 خوابیدی

این محمدطه که من خیلی دوسش دارم

اینم ریحانه خانومه که یکمی شیطونی میکرد

بفرمایید پاستیل

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان عليرضا
18 خرداد 93 0:16
عزیز دلم قربونت برم که دیگه داری کم کم آقا میشی. مامانی از تمام این لحظاتش استفاده کن و لذت ببر بعدا برای همش دلتنگ میشی. راستی انسیه جونم همت کردم علیرضا رو بردم آتلیه حرفت تکونم داد
انسیه
پاسخ
آره همش به همین فکر میکنم که قراره دلم برای این روزا تنگ بشه راست میگی؟؟؟ آفرین...ممممممممممممممممممممممممممممماچ
رومینا
18 خرداد 93 9:11
3 ماهگیت مبارک باشه شازده پسر گل
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان عليرضا
19 خرداد 93 1:04
عزیز دلم ممنونم بابت تعریفی که ازم کردی. خیلی زیاد غیر از کیک در حدود 15 هزار تومنیه مقوا سفید+یه مقوا آبی+یه مشت عکس برگردون+یه کلاف کاموا+کیسه های گیفت+پاستیل و اسمارتیز. همش فکر نکنم بیشتر از 15 تومن شده باشه. از اینترنت و سایت های تم دار ایده گرفتم و خودم اجرا کردم. همین کار رو برای تولدش هم دارم انجام میدم. بیشتر به خاطر دل خودم و اینکه براش یادگاری بمونه این کار رو کردم.
انسیه
پاسخ
بوووووووووووووووووووس منم تو فکرشم اگه بشه
نفیسه
10 تیر 93 1:31
منم از روش حموم برای استراحت استفاده میکنم
انسیه
پاسخ
البته دیگه جواب نمیده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد