محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

نی نی ناز

روزهای اردیبهشتی ما

1393/3/5 16:31
نویسنده : انسیه
734 بازدید
اشتراک گذاری

نخودچی مامان سلام

امسال اردیبهشت پر بود از خاطرات خوب برای من و بابا

حسابی شیطونی میکنی و وقتی باهات صحبت میکنیم کاملا متوجه میشی و عکس العمل نشون میدی و میخوای جوابمونو بدی.تاحالا 4-5بارم آغون گفتی.اوبَ و اَوو و اونگَ میگی.

مثل قبل همش شیر نمیخوای و دوست داری باهات صحبت کنیم..تا 2 ساعتم بیدار میمونی

الان نیم ساعته بیداری و اصلا کاریم نداری و داری با خودت حرف میزنی

رکوردت 40دقیقه بوده تو تلویزیون نگاه کردن..بعدش حوصله ت سر میره.البته وقتی جلوی تلویزیونی حواست به منم هست که چیکار میکنم

الهی من فدای چشمای فندقیت بشم

اینجا خوابوندمت اون ته مبل و داشتم ظرف میشستم یهو دلم شور زد اومدم دیدم نصف تنت از مبل آویزونه

بعداز ختنه مامانی و عمه بنفشه اومدن دیدنت خواب بودی بیدارت کردن بداخلاقی کردی یکم

تولد مبینا و علیرضا بود.یادش بخیر انگار همین دیروز بود که خاله شده بودم رفتم بیمارستان... حالا 6سالشون تموم شده میخوان برن مدرسه

پس کی تولد شروع میشه؟

اینجا میشه بشینم؟

انقدر طول کشید من خوابم گرفت

بابا رفت کربلا و مام رفتیم اول خونه ی مامانی بعد اون یکی مامانی!

گردنتو میگیری بالا همه جارو نگاه میکنی

اولین باریه که رفتی پرند

از خواب بیدارت کردیم که بریم بیرون یکم بگردیم...

مامانی میشه اصرار نکنی که بخندم؟ آخه خندم نمیادش.

 

رفتیم حموم

 

دوباره بردمت تو حیاط که عکس بگیریمُ شما خوابت گرفت

و

خوابیدی

اینم از سوغاتی هات که این هاپو رو خیییییییلی دوست داری

 

پسندها (2)

نظرات (8)

مامان مینای آرتین
8 خرداد 93 16:05
محمدپارساجونم 1000ماشالله چقدر نازی خاله جون
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جون چشمات ناز میبینه
مامان عليرضا
9 خرداد 93 0:49
عزیز دلم قربون اون چشمای نازت بشم.خدا حفظت کنه عزیزم و از چشم بد دور نگهت داره خاله.مامانی بدو برو اسفند دود کن برای پسر نازم
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جون چشم
مامان انسیه
9 خرداد 93 1:40
وای انسیهههههههه جون مبارک باشه عزیزممممممم ازطرف من چندتاماچ گندش بکنننننن
انسیه
پاسخ
چه عجب انسیه جون ازین طرفا مرسی چشم خاله جوون
مامان انسیه
9 خرداد 93 1:45
من یه وبلاگ به اسم نینی سیسمونی زدم دوست داشتی عکس سیسمونیتوبده بذارم
انسیه
پاسخ
مامان امیرمحمد
17 خرداد 93 9:08
سلام بانو هزارماشاا... روز به روز شیرین تر و نازتر میشه،عکساش خیلی قشنگن،چه خنده نازی می کنه،از طرف من ببوسش
انسیه
پاسخ
سلام دوستم مرسی خاله جون
مامان امیرمحمد
17 خرداد 93 9:10
عزیزم خصوصی
انسیه
پاسخ
مامان مائده
19 خرداد 93 11:26
ماشالا چقدر بزرگ شدي خاله
انسیه
پاسخ
ارسطو و مامانش
24 مرداد 93 0:32
چه نی نی نازی داری عزیزم خدا حفظش کنه این فرشته رووووو پیش ما هم بیا
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جون چشم خدمت میرسیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد