محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

نی نی ناز

ختنه

1393/2/21 16:57
نویسنده : انسیه
810 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قندولکم

دوماه و 3 روزت بود که بردیمت بیمارستان آرش بعداز کلی تحقیق و پرس و جو یه دکتر خوب پیدا کردم

خیلی دلم شور میزد..بعداز دو هفته بهمون وقت داد

از 5:30 بیدار شدیمو رفتیم

بابارو راه ندادن تو..من رفتم شیرت دادم و آمادت کردم که بری تو اتاق عمل!!! رو تخت بازی میکردی میخندیدی

صدای یه بچه دیگه میومد که تو بود خیلی ناجور گریه میکرد

ازم گرفتنت بردنت تو...بعداز 2-3دقیقه صدای گریه ت اومد ولی نه اونقدری که انتظار داشتم..چندثانیه گریه کردیو ساکت شدی

بعد از 2-3 دقیقه م آوردنت بهم دادن

ساکت بودی..تا منو دیدی شروع کردی به نق زدن..انگار میشناختی منو

منم بهت شیر دادمو رفتیم پیش بابا

اونم خوشحال شد که گریه نمیکردی

یک ساعتی منتظر شدیم تا دوباره دکتر معاینه ت کرد

بعد از پنج روز حلقه ت افتادو خیلی بیقراری میکنی

پسندها (2)

نظرات (5)

نفیسه
24 اردیبهشت 93 13:58
من برای ختنه نرفتم خیلی میترسیدم ابته اون موقع زاچ بودم خیلی شجاع بودی که رفتی بازم تبریک
انسیه
پاسخ
استرس قبلش خیلی زیاده ولی بعدش نه اصلا انگار نه انگار اتفاقی افتاده..
مامان عليرضا
27 اردیبهشت 93 0:11
به به بچه مسلمون خاله. خدا رو شکر که انسیه جون این مرحله رو هم به سلامتی پشت سر گذاشتیایشالا که حلقشم زود بیفته و اذیتت نکنه.
انسیه
پاسخ
5روزه افتاد
مامان امیرمحمد
31 اردیبهشت 93 9:06
مبارک باشه عزیزم خوشحالم که زیاد سخت نبوده
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جووووون
رومینا
4 خرداد 93 17:34
مبارک باشه انسیه جون . عزیز دلم چه دردی کشیده . خاله جون ایشالله دیگه درد و ناراحتی نداشته باشی
انسیه
پاسخ
مرسی آره بچهم
مامانی درسا
5 خرداد 93 1:56
ای جونمی همیشه سلامت باشی عزیز
انسیه
پاسخ
مرسی خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد