محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

نی نی ناز

1 ماهگیت مبارک

1393/1/12 21:30
نویسنده : انسیه
1,314 بازدید
اشتراک گذاری

یک ماه پیش صدای بهم خوردن بال فرشته ها میومد  انگار اومدنت نزدیک بود

اولین ماه لمس بودنت مبارک نفسم

خیلی خیلی زود گذشت این یه ماه،مرسی که پسر خوبی هستی و اذیت نمیکنی

اولاش یکم سختم بود هم بخاطر اینکه عادت نداشتم هم اینکه شما بیشتر از حد معمول شیر میخواستی.. دکتر گفت بهت پستونک بدم تا روند شیر خوردنو یاد بگیری

4-5روز خوردی و از 9فروردین دیگه نمیخوریش(بهتر) وقتی بهت پستونک دادم خیییییییییلی ناراحت بودم

حالا دیگه یکم بهتر شدی.قبلا شبا ساعت 3 و 5 و 7 و 9 بیدار میشدی ولی الان 1  میخوابی تا 5 بیدار نمیشی

قطره آ-د قبلا خوب میخوردی اصلا دوست داشتی ولی الان نمیخوری همشو نگه میداری تو دهنت یدفه میریزی بیرون همشو

پاتم یکم سوخت، هرروز تو لگن آب بازی میکنی خیلی هم دوست داری

خیلی بهت عادت کردیم خیلی

سال دیگه این موقع هیچی رو هیچ میزی نباید باشه..از نگاه الانت به شکلات ها معلومه

این عکس توضیح داره..وقتی میخوام جاتو عوض کنم گریه میکنی شیر میخوای،منم تند تند لباساتو تنت میکنم ولی اینبار خیلی گریه کردی منم دلم نیومد کامل تنت کنم و بهت شیر دادم بعدشم که خوابیدی..چه چرخشی هم داریا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نفیسه
13 فروردین 93 1:07
سلام خانمی خسته نباشی همیشه تنت سالم باشه تا بتونی خوب از پسش بربیای . 27/1 تاریخ زایمان دارم حتما برام دعا کن
انسیه
پاسخ
مرسی دوستم بوووووووووووووووووووووووووس ای جااااانم پسر توام به دنیا میاد با محمدپارسا دوست میشن حتما عزیزم
رومینا
14 فروردین 93 16:34
1 ماهگیت مبارک باشه محمد پارسا جون عاشق نگاهت به شیرینی ها هستم دلم میخواد یه عالمه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست کنم
انسیه
پاسخ
محمدپارسام برات بوس فرستاد خاله رومینا
مامی پوریا
16 فروردین 93 18:36
1ماهگیت مبارک عزیز دلم
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جون
مائده(ني ني بوس)
19 فروردین 93 18:05
سلام سال نو مبارك(با تاخير).اميدوارم هر جا هستيد خوب و خوش باشيد.رمز وبلاگ دخترم در خصوصي
انسیه
پاسخ
مرسی عزیزم بووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان ایلیا
20 فروردین 93 0:15
سلاااااام سلااااام عیدتون مبارک وااای که چه قدر دلم براتون تنگ شده بود هزااار ماشالله به این گل پسر خوشگل،چه اسم قشنگی انسیه جون اسپند یادت نره
انسیه
پاسخ
سلام عزیزم عید شمام مبارک..ایلیا رو ببوس مرسی خاله جون
مامان امیرمحمد
21 فروردین 93 10:33
سلام عزیزم،چقدر دلم براتون تنگ شده،خوبید،تعطیلات در کنار محمدپارسا جان خوش گذشت،سال دیگه گل پسرت راه افتاده و کلی شیطونی می کنه و شیرینی و شکلات می خوره،فدات بشم هم خودش قشنگه هم اسمش
انسیه
پاسخ
سلام دوستم مرسی آخی نااازی بووووووووس مرسی خاله جون
مامان علیرضا
25 فروردین 93 23:56
سلام انسیه جونم.میدونی چند بار اومدم این پستت رو خوندم و نظر گذاشتم ولی تااومدم کد وارد کنم علیرضا ناغافل حمله کرده و نابود شدم؟ امشب تا خوابید بدو بدو اومدم تا حداقل برات بنویسم دیگه گل پسر نازتو از طرف من ببوس.خاله قربون اون چشمای نازت بره.
انسیه
پاسخ
سلاااام ای جاااااااانم مرسی عزیزم بوووووس چشمات خوشگله خاله جوون
مامان علیرضا
31 فروردین 93 12:31
ای تو معنی تمام شعرها. ای عزیز قصر دنیای خدا. ای صدای ریزش باران عشق. نام پاکت مقطع دیوان عشق. روز تو یک هفته و یک روز نیست. روز تو هر روز در این زندگیست. روزتون مبارک.
انسیه
پاسخ
مرسی دوستم روز شمام مبارک
مامان ایلیا
31 فروردین 93 16:27
بانوی گل شاهکار زیبای خلقت ،مخلوق دلبری خداوند شادی تو شادی دنیاست ، روزت ،ماهت ، سالت و تمام لحظه های عمرت از هم اکنون مبارک...
انسیه
پاسخ
ممنون عزیزم روز شمام مبارک
نی نی عسلک
6 اردیبهشت 93 15:28
سختی هاش همون یه ماه اول زیاده ایشالا اولین لبخند گل پسرت همشون یادت میره. من که رمز ندارم.
انسیه
پاسخ
آره راحت تر شدم فرستادم برات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد