محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

نی نی ناز

تا درخشش ستاره کوچیک من چیزی نمونده

1392/11/16 18:36
نویسنده : انسیه
475 بازدید
اشتراک گذاری

جیگملم سلام

 

 

دیروز رفتم دکتر، گفت خیلی پسرت خوبه، عالیه عالی شکمم کوچیکه انگار که ٥ ماهمه بخاطر همین تا دستشو گذاشت رو شکممو شمارو گرفت دید تپلی خوشحال شد

تاریخ زایمان داد بهم

١٢/١٢/٩٢ دوشنبه

پرسیدم گفت میشه ٢٢/١٢/٩٢ هم بیای آخه ٢٢ اسفند تاریخ تولد خودمه

حالا دارم فکر میکنم...١٢/١٢ قشنگتره ولی ٢٢/١٢ تولد خودمه

 

بابا انقدر خوشحال شد گفت دیگه چیزی نمونده ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

fafa
16 بهمن 92 20:39
وای انسیه جون عزیزم چه خوشحال شدم ایشالا به سلامتی بیاد بغلت و با دل خوش و تن سالم از سیسمونی های خوشکلش استفاده کنه
انسیه
پاسخ
مرسی عزیزم چشم روهم بذاری توام نی نی تو بغل میکنی
مامان ایلیا
17 بهمن 92 0:26
واااای مبارکه ایشالله به سلامتی بیاد تو بغلتون گل پسر شما هم مثل پسر من اسفند ماهیه
انسیه
پاسخ
مرسی عزیزم ای جاااانم پس حسابی بعدا دوست میشن باهم
مامان علیرضا
17 بهمن 92 2:11
به سلامتی انسیه جون.ایشالا به زودی توی بغلت میگیریشو از اون به بعد چیزی جز شادی نداشته باشید. به ما هم سر بزنید.شاید بعدا پسری هامون با هم دوست شدن
انسیه
پاسخ
مرسی دوستم حتما
دختري نجيب(فاطمه)
17 بهمن 92 8:53
انسيه جون انشاءالله به سلامتي زايمان خوبيداشته باشي!!!! ما را هم ياد كن....
انسیه
پاسخ
مرسی فاطمه جون مگه میشه دوست به این خوبیو فراموش کنم ؟ حتما برات دعا میکنم
رومینا
17 بهمن 92 9:42
با سلامتی عزیزم . تاریخ دنیا اومدن رادوین طبیعی هم 21 خرداد با تولد خودم بود ولی خودم ترسیدم که نکنه درد زایمان بگیرم و مجبور بشم طبیعی زایمان کنم برام زد 9 خرداد . و رادوین 9 خرداد دنیا اومد. سیسمونی هم خیلی عالی بود . با سلامتی استفاده کنی. راستی اسم نی نی رو نگفتی یییییییییییییی؟
انسیه
پاسخ
طبیعی که 27 اسفنده حالا نمیدونم چیکار کنم مرسی عزیزم یا محمد یا متین یا امیرحسین یا یاسین
مامانی
20 بهمن 92 14:15
سلام مامان انسیه خانمی فک کنم تو یه روز زایمان کنیم به منم از 10 تا 15 اسفند وقت داده دختر اولم 22 اسفند حالا اینم اگه تو اسفند باشه قشنگ میشه ارزوی سلامتی واس شما و نینی نازت
انسیه
پاسخ
سلام عزیزم وااای چقدر خوب پس نی نی هامون دوست میشن منم که 22 اسفندم تولدم با دخترت یکیه همچنین برای شما و نی نی تون
مامان امیرمحمد
23 بهمن 92 14:08
آرزوی سلامتی برای شما و گل پسرت دارم،من هم منتظرم تا روی ماهشو ببینم،انسیه جان موقع زایمان فراموشم نکن و برام دعاکن عزیزم
انسیه
پاسخ
مرسی عزیزم باشه حتما
نفیسه
27 بهمن 92 16:39
عزیزم خیلی خوشحال شدم دیگه داره تموم میشه.واقعا خسته نباشی از سفر 9 ماهه
انسیه
پاسخ
مگه حالا تموم میشه؟ مرسی بووووووس
نیلوفر جون
30 بهمن 92 14:37
سلام میشه ادرس سایتی که از توش شکلک برمیدارید بدید ممنون
انسیه
پاسخ
faria-shekl.blogfa.com
ایـلـیــــا جـون
2 اسفند 92 1:27
امیدوارم بی خطر زایمان کنی عزیزم عزیزم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
انسیه
پاسخ
مرسی عزیزم لینکیدمت عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد