محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

نی نی ناز

سیسمونی پسرم

1392/11/16 18:35
نویسنده : انسیه
8,318 بازدید
اشتراک گذاری

 

بوج بوجی سلام

بالاخره بعد از کلی درگیری(برای تصادف بابا) وقت کردم از وسایلت عکس بگیرم ولی هنوز کامل نیست

لباس مهمونی و یکم از وسایلت نیست(ظرفای غذا خوری..لباس خوشگلات..روروئک..تیوپ اردکت که نمیتونم بادش کنم....) ولی خب حالا اینارو میزارم بعدا تکمیلش میکنم

باباتم که دیگه خوب شده یکم باش درد میکنه ولی میره سرکار

هوا خییییلی سرده و برفم اومده جات خالی

امروز نمیدونم چه جوری برم دکتر تو این برفا

 

لباس های تو خونه ای، بعضی هاش سرویسه که از همش عکس ننداختم فقط یکیشو گذاشتم

 

کفش و دمپایی

دمپایی تو مردونه گرفتم،بخورمت

 

 

لوازم بهداشتی های پسر گلم

 

 اینم سرویس حوله(دورپیچ و تن پوش و دمپایی و پیشبند)

کیک پوشک که خیلی تند درستش کردم آخه این روزا اصلا وقت ندارم ولی به نظرم خوب شد

کالسکه و کریر و ساک

روروئک خونه مامانیه!!

 

دو سه دست رخت خواب کوچمولو برای پسمل کوچمولو(رخت خواب دم دستی برای مواقع اضطرار!!)نیشخند

سرویس رخت خوابت که خیلی دوسش دارم چشمک

تختت که کنارش برداشته میشه و میچسبی به خودم

بالش شیردهی

زیرانداز تعویض و دوستان

 

اینم پتوی نوجوان

 

 

اینم اون گنجشکها که خیلی وقتمو گرفت ولی بد نشد

 

 

 

شیشه شیر بهت نمیدم،همینجوری گرفتم

 

اینم تختت که کنارمه که حواسم بهت باشه

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (8)

مامان علیرضا
15 بهمن 92 18:36
سلام خانومی.خیلی سیسمونی نی نی خوشگله.خیلی هم با سلیقه چیده شده.خداروشکر که حال همسری خوب شد.ایشالا 100 سال سایش بالای سر شما و نی نی نازت باشه
انسیه
پاسخ
سلام مرسی آره خداروشکر خوب شده
مامان ایلیا
15 بهمن 92 23:14
سلام انسیه جون. واااای که چه سیسمونیه قشنگی، مبارک باشه ایشالله نی نی خوشگلت صحیح و سالم به دنیا بیادو به شادی ازشون استفاده کنی راستی به نظرم شیشه و پستونک بهش بده خیلی خیلی خوبه
انسیه
پاسخ
سلام مرسی عزیزم اولش تا 6 ماه نمیدم که شیر خودمو بخوره بعدش میدم
مامان امیرمحمد
23 بهمن 92 14:05
سیسمونی خیلی قشنگه خیلی هم باسلیقه چیده شده،انشاا... به سلامت بیاد و به شادی ازشون استفاده کنه خداراشکر که حال همسرتون هم بهترشده،خیلی خوشحال شدم،انشاا... سالیان سال سایشون برسر خانواده باشه ببخشید من دیر به وبلاگ قشنگتون سرزدم،چندوقتی مشغله داشتم ولی به یادتون بودم دوست خوبم
انسیه
پاسخ
مرسی عزیزم اشکالی نداره دوستم
مائده(ني ني بوس)
25 بهمن 92 10:00
مباركش باشه واقعا كه همشون خوشگلن.مخصوصا اون كيك پوشكهايشالا به سلامتي از همشون استفاده كنه
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جون
نفیسه
27 بهمن 92 16:36
سلام عزیزم خیلی قشنگن. مبارک باشه .دست مامان و بابات درد نکنه
انسیه
پاسخ
سلام مرسی
ایـلـیــــا جـون
3 اسفند 92 19:31
وای خوشبحالت گل پسری چه وسیله های قشنگی داری امیدوارم همه رو با دل خوش کار بزنی منم خیلی این سرویس رختخواب آبی که روش جوجه داره رو دوست دارم ایلیا هم همینو داره اونم آبیه ولی یه خورده رنگش فرق داره سرویس رختخوابو خودت درست کردی یا آماده خریدی ؟ در هر صورت مبارکت باشه گل پسر
انسیه
پاسخ
آره خیلی نازه..آماده گرفتم مرسی خاله جون
نی نی عسلک
18 اسفند 92 1:17
چه سیسمونی قشنگ وکاملی.مبارک گل پسری باشه.
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان محمدصدرا
20 اسفند 92 2:01
مبارکه انسیه جونی. لباس happy رو محمدصدرای منم داره. خیلی خوشگلن لباساش. مبارک گل پسرت باشه مامان خانوم
انسیه
پاسخ
مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد