محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

نی نی ناز

8 ماهگیت مبارک پسرم

1392/11/9 16:38
نویسنده : انسیه
1,230 بازدید
اشتراک گذاری

کندوی عسلم سلام

هشت ماهتم تموم شد هورااااااااا

انقدر شیطونی میکنی این روزا     البته بیشتر وقتایی بازی میکنی که به پهلوی چپ خوابیده باشم آخه دیگه هیچی جا نداری...هم قدت بلنده هم شکم من کوچیکه..ببخشیدا دست خودم نیست که

امروز کیک پوشکتو تموم کردم

تو این جریانات بابا بودم      نتونستم وسایلتو تزیین کنم درست حسابی.حالا دارم تند تند به کارای شما میرسم

همون شبی که اومدیم خونه..دوشنبه..تو حموم خوردم زمین با کمر...خیلی خدا بهم رحم کرد...به کسی نگفتما فقط خاله مهدیه میدونه

ازون شب کمرم یکم درد میکنه..پامم کوفته شده..شبا یکم اذیت میشم میخوام بخوابم

یه هفته دیگه وقت دکتر دارم خداکنه سونو بنویسه برم ببینمت و ببینم وزنت چقدر شده

این چند روزه که خونه مامانی بودیم خیلی خوب بود ولی الان مجبورم خودم آشپزی کنم   و کارهای خونه م هست خب یکم خسته میشم  یکمم شکمم بزرگ شده و شما سنگین شدی خیلی زود خسته میشم

واما اسمت

یا محمد یا متین یا امیرحسین یا یاسین

خیلی برام سخته،آخه تا میخوام نظر بابارو بپرسم میگه هرچی تو بگی...دونه دونه اسمهارو میگم فقط لبخند میزنه.. خودش امیرحسین پیشنهاد داد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نفیسه
11 بهمن 92 23:34
مبارک باشه چشم به هم بزنی لحظه موعود میرسه .خیلی مواظب خودت باش که این ماهم به خوبی تموم شه
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جون آره دیگه چیزی نمونده
خاله الهام
14 بهمن 92 9:06
سلام انسيه جونم خوبي عزيزم خيلي خيلي مراقب خودت باش واقعا بخير گذشته 8 ماهگي گل پسري هم مبارك باشه يكم ديگه صبر كني خود شيطون بلاش هم پيدا ميشه
انسیه
پاسخ
سلام بوووووووووووووس اوهوم خدا رحم کرد مرسی عزیزم آره دیگه آخراشه
سپیده
2 اردیبهشت 93 16:40
سلام خانم. اگه دوست داشتید قفل راست کلیک رو بردارید تا سیسمونی رو بنام وبلاگتون ثبت کنم. با تشکر
انسیه
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد