محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

نی نی ناز

7 ماهگیت مبارک هوررررااااااااااا

1392/10/12 19:46
نویسنده : انسیه
537 بازدید
اشتراک گذاری

بوج بوجکم سلااااااااااااااام

دلم میخواد یجوری بوست کنم که لپت له شه

با کمی تاخیر 7 ماهگیت مبارک قندعسلم

امروز 29 هفته و دو روزته، یادش بخیر چه زود گذشت

 

22 آذر جمعه اولین سالگرد درگذشت آقاجون بود    همه میگفتن شکمم خیییلی کوچیکه   بعضیام که خبر نداشتن اصلا متوجه نمیشدن   دلم خیلی میخواست شکمم گردالو باشه ولی خب نشد دیگه اشکال نداره

 

27 آذر وقت دکتر داشتم، 2کیلو چاق شدم ولی هنوز 1 کیلو مونده که به وزن اولیه م برسم

اولش دکتر ضربانتو پیدا نمیکرد دل شوره گرفته بودم بعدش یهو صداش اومد خیلی قوی ومحکم

دو روز بود کم تکون میخوردی آخه سرماخورده بودم تب داشتم..به دکتر که گفتم گفت شاید بخاطر سرماخوردنمه ولی برای اطمینان یه سونوی ساده نوشت که خیالش راحت شه که حالت خوبه

 

شنبه با مامانی رفتم سونوگرافی، دلم خیلی شور میزد آخه همچنان کوچولو تکون میخوردی... رفتیم تو

همه چی روبه راه بود خداروشکر، وزنت 1057 گرم و قدت 38 سانت بود

حدود 1 دقیقه هم چهاربعدی دیدمت خیلی تپلی شدیا

بعدش رفتیم بازار برات خرید کردیم جینگولاسیون مامان مبارکت باشه

تا اومدیم خونه ساعت 5 شده بود، سی دی تو گذاشتم همه دیدن..شبم برای بابات گذاشتم انقدر ذوق کرد

شب خاله مهدیه اینا و مادرم اومده بودن شب یلدا بود آخه...کیک تولد هم داشتیم تولد مامانی و خاله مهدیه بود

مامانی میگفت سال دیگه این موقع یه پسمل تپل به جمعمون اضافه شده و دیگه نمیشه خوردنیارو رو میز چید

شنبه و 1شنبه و 2شنبه خونه مامانی موندم و خریداتو تموم کردیم قراره جمعه(فردا) تخت و کمدتو بیارن و شنبه مامانی بیاد اتاقو بچینیم

2شنبه مامانی(مامان بابا) نذری داشت ساعت 6-7 رفتم منم

 

خاله مهدیه داره برات کلاه فندقی میبافه

منم که نشستم برای تزیین اتاقت گنجشک درست میکنم

خاله فاطمم که درس میخونه فعلا نمیتونم برم اونجا 

 

شمام که انقدر شیطون شدی شکمم پرت میشه این ور اون ور..اصلا معلوم نیست داری چیکار میکنی     

ولی تا میخوام از کارات فیلم بگیرم اصلا تکون نمیخوری!!!!!!!!!!

اینم عکسهای سونوی شنبه که رفتی

اینم دست و پای تپلت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ایلیا
13 دی 92 1:22
سلام مامانی. 7 ماهگی گل پسرت مبارک خداروشکر که سونوت نرمال بود و همه چی عالی بوده. ایشالله این یکی دو ماه آخرم به زودی برات بگذره و پسر گلتو بغل بگیری
انسیه
پاسخ
مرسی عزیزم آره ولی خب یکم استرس دارم..بچه داری بلد نیستم اصلا
مامان عرفان
13 دی 92 2:01
عزیزم 7 ماهگیت مبارکککککککککککککککککککککککک
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جون
نفیسه
13 دی 92 21:26
سلام عزیزم .چیزی دیگه از این سفر نموندهاز سیسمونیش برامون عکس بزار .اسم پسری رو نمیگی؟
انسیه
پاسخ
سلام آره دیگه کم مونده حتما عکس میذارم هنوز مشخص نیست
مامان ایلیا
14 دی 92 0:43
آخی.. اصلا استرس نداشته باش،منم بچه داری بلد نبودم ولی خیلی زود یاد گرفتم.مطمئن باش خیلی زود یاد میگیری
انسیه
پاسخ
نوزاد که میبینم دلم میریزه...خیلی باید سخت باشه ولی خب چاره ای نیست دیگه
fafa
14 دی 92 19:57
اوووووووووووخ از طرف منم حسابی بچلونششششششش منم دلم میخواد وقتی تکون میخوره پسرم قورتش بدم ما چقدر مامانای رمانتیکی هستیم 7 ماهگیش مبارک منم وارد 22 هفته شدم افتادیم تو سرازیری دیگه
انسیه
پاسخ
باشه ناززززززززی من با جغجغه بیدارش میکنم آره دیگه چیزی نمونده
مامان عرفان
15 دی 92 17:59
انسیه
پاسخ
مامانی درسا
15 دی 92 23:20
عزیزم شکم پسر کوچولوهه و شکم دختر خیلی بزرگتر اینو توی خیلی خانوما دیدم ........ مهم اینه که سلامت باشه که هست تا دو ماه دیگه قندولکت میاد بغلت انشاالله ...... ما هم مثل شما بیصرانه منتظریم
انسیه
پاسخ
آره خب همش تو پهلوهامه میگن پسر اینجوریه آره خب مهم اینه که تپل مپله ایشالا بوووووووووووووووووووس
رومینا
18 دی 92 12:23
انسیه جون بهت تبریک میگم دیگه کم موندههاااااااااااااااا اسم کاکل زری رو به ما نمیگیییییییییییییییییی چرا؟؟؟ ا
انسیه
پاسخ
مرسی عزیزم آره دیگه داره نزدیک میشه بغلش کنم عزیزم هنوز بچم اسم نداره...محمد یا متین یا امیرحسین
مامان امیرمحمد
18 دی 92 14:13
7ماهگی گل پسر مبارک،دیگه چیزی نمونده،عزیزم شبها خوب بخواب که با اومدنش چندوقتی خواب راحت نداری،نگران نشی عزیزم بیخوابیش هم شیرینه
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جوووووووون دو شبه معدم درد گرفته همش بیدارم
مامان عرفان
23 دی 92 0:37
سلام مامانی خوبی ؟؟؟؟؟؟؟ دلم برات تنگ شده . درگیر امتحانات عرفانم وقت نمیکنم بیام بهت سر بزنم . خیلیییییییییییییییی دوووستتون دارم .
انسیه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی ایشالا که موفق باشه
نى نى عسلك
24 دی 92 1:07
مبارك باشه.كم كم ميوفتى به روزشمارى!ايشالا ماه اخر حسابى شكمت گرد وقلمبه بشهماكارونى وبرنج وسيبزمينى توماه اخر كمك مي كنه بهت! چه جيگرى بشه اين پسر!
انسیه
پاسخ
مرسی دوستم بوووووووووووووووووس
الهه مامان آرمین
24 دی 92 15:08
مبارکه عزیزم
انسیه
پاسخ
مرسی
نگار-مامان عرفان
2 بهمن 92 9:51
7 ماهگيت مبارك
انسیه
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد