محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

نی نی ناز

6 ماهتم تموم شد

1392/9/10 17:30
نویسنده : انسیه
428 بازدید
اشتراک گذاری

گودی گودی سلااااام

شش ماهتم تموم شد... 6 ماهگیت مبارک پسرم

خب دو هفته هست که به صورت حرفه ای فوتبال بازیو شروع کردی  

از جمعه بابا سرماخورده بودو مجبور بودیم از هم جدا شیم...

یکشنبه داشتم میرفتم تو اتاق که یهو دیدم یه سوسک بزرگ از جلوی پام دوید اون طرف...جیغ میزدما(هیچ وقت جیغم نمیاد این دفعه اینجوری شدم)

 

طفلی بابات یهو پرید( داشت شیر میخورد مثل هر شب،شیرش ریخت   ) تا مهدی بیاد سوسکه رفت زیره تخت

دو هفته پیش پنجره رو باز گذاشته بودم اومده تو یعنی روزا منو و شما و سوسکه با هم بودیم

خلاصه دره اتاقو بستیم زیره درو جای کلیدم پوشوندیم تا نیاد بیرون و فرداش بابات کشتش

سه هفته بود میخواستم اتاقو بریزم بیرون دوباره بچینم که برای شما جا باز شه ولی هی پشت گوش میوفتاد.از دوشنبه تا دیروز که شنبه بود داشتم اتاقو مرتب میکردم... ازونجایی که دوست دارم کارامو خودم بکنم به کسی خبر ندادم که نیان کمک

جای تختمونو عوض کردیم خوابمون نمیبره...بابا میگه چه استقبال گرمی میکنی از بچت

یه شب ساعت 3 رو کمر خوابیده بودم بابا بیدارم کرد که بچرخم...دردم گرفت به شوخی گفتم بچت داره گازم میگیره...گفت خانوم منو؟؟ خندیدیم و چرخیدم که شکمم خورده بود به کمر بابا، چنان مشتی زدی بهش که طفلی پاشد نشست...گفت این چی بود؟؟ گفتم پسرته داره جوابتو میده

تا نیم ساعت فقط میخندیدیم نصف شبی از دستت وروجک

مادر (مامان بزرگم) از کربلا اومد، برای کسی از بچه ها سوغاتی نیورده ولی برای شما آورده، یه پلیور ناز

دستش درد نکنه

بابت اتاق تکونی خیلی خسته شده بودم فقط چهابار ماسین لباس شویی روشن کردم همه لباسارو شستم             یه حموم درست حسابی برمم که دیگه خوبه خوب میشم

امروز بابات که رفت خوابیدم تا ساعت 2 که بیدارم کردی گشنت شده بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان ایلیا
11 آذر 92 15:14
6 ماهگیت مبارک عزیزم قربون شیطونیات برم من،ایلیا هم خیلی شیطونی میکرد و تکون میخورد من که زندگی میکردم با تکوناش
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جون بعضی روزا که کم تکون میخوره منم زیا حالو حوصله ندارم همش فکر میکنم وقتی به د نیا بیاد دلم برای تو شکمم بودناش تنگ میشه
مامان امیرمحمد
12 آذر 92 17:29
تکون خوردناشون خیلی شیرینه، واقعا حتی بعد از بدنیاآمدن پسرم تا یه مدت دلم برای تکون خوردناش تنگ می شد، لحظه های واقعا شیرینی بود یادش بخیر
انسیه
پاسخ
من از الان دارم فکر میکنم بعدا که پسرم بیاد بغلم دلم برای تکوناش تنگ میشه
fafa
12 آذر 92 18:39
6 ماهگیش مبارککککککککک امان از دست این وروجکااااااااااااا
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جووون
نى نى عسلك
13 آذر 92 0:27
خيلى كيف داره حس تكون هاى نى نى! بابايى رو هم كه بى نصيب نگذاشته شيطون بلا ! خوش به حالت !چه ايامى بود روزهاى خوش خوابى!حالا كه من ديگه خواب ندارم!همين الان ثنا بيدار شد بايد برم!
انسیه
پاسخ
صبح ها که بیدار میشم تا تکون نخوره از جام بلند نمیشم آره بچم هوشمنده منم د ارم خواب ذخیره میکنم تا د ذو سال آینه
مامان عرفان
13 آذر 92 13:57
خوبي عزيزم ؟
انسیه
پاسخ
آره دو روزه همش..همش..همش دراز کشیدم..خیلی خوبیم خاله جووون مرسی
رومینا
13 آذر 92 18:24
6 ماهگیت مبارک فسقلی خان وای میدونم چه حالی شدی من یه خاطره دارم از سوسک تو صفحه 25 ویلاگم هست خیلی فجیع بود
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جووون هنوزم نمیدونم چی شد که جیغ میزدم بیچاره شوشو
نفیسه
14 آذر 92 2:07
یه سلامتی خوشیراستی از سیسمونی عکس نمیگیری که ما هم استفاده کنیماسم پسری تصویب نشده؟
انسیه
پاسخ
مرسی بوووووووووووس هنوز نگرفتم چیزی..وقتی بگیرم حتما میذارم عزیزم
مامان امیرمحمد
14 آذر 92 16:57
راستی اسم پسر انتخاب کردی؟
انسیه
پاسخ
نه
مامان عرفان
20 آذر 92 9:15
ديگه از اون مهمونهاي ناخونده نيومده براتون عزيزم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انسیه
پاسخ
نه خداروشکر
مامان عرفان
24 آذر 92 11:06
چكار ميكني عزيزم ؟؟؟
انسیه
پاسخ
باز نمیشد پیجم
مامان عرفان
26 آذر 92 8:56
عزيزم با لگد هاي ني ني چيكار ميكني ؟؟؟ زياد كه اذيت نميشي؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انسیه
پاسخ
لذت میبرم نه ذبچم پسره خوبیه
مامان نازنین جون
27 آذر 92 1:34
سلام عزیزم.....6 ماهگیت مبارک گل پسریاگه دوست داشتی به ما هم سر بزن،خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
انسیه
پاسخ
سلاممرسی باشه حتما میام عزیزم
مامانی درسا
28 آذر 92 1:37
هورا مبارکه ....... شش ماهگی عزیزم هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
انسیه
پاسخ
مرسی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
زینب مامان نازنین زهرا
28 آذر 92 23:17
سلاااااااااااااااام عزیزم . انشالله نی نی نازت صحیح و سالم سر وقت به دنیا بیاد گلم ... انشالله همیشه شاد بااااشین
انسیه
پاسخ
سلام مرسی دوستم
مامان عرفان
30 آذر 92 11:57
شب یلدا غروب پاییز نیست ، طلوع زمستان نیست !!! شب یلدا بهانه ایست برای غروب غمها و طلوع شادیها
انسیه
پاسخ
مامان امیرمحمد
3 دی 92 12:47
سلام عزیزم،خوبید،نی نیت خوبه،دلمون تنگ شده براتون
انسیه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی نی نی هم خوبه شرمنده یه مدته سرم شلوغ بود
مامان فهیمه
5 دی 92 3:21
مبارک باشه عزیزم انشالله به سلامتی چند ماه باقیمونده رو هم طی کنی مامان گلی
انسیه
پاسخ
مرسی خاله جون
رومینا
7 دی 92 13:45
انسیه جون خوبی ؟ چرا نیستی و نمیایی نگرانت شدم .
انسیه
پاسخ
مرسی عزییییزم خیلی کار دارم، اینترنتمم مشکل داره یکم...
مریم
7 دی 92 15:20
پس کی عکس جدیدشو میذاری ؟؟؟؟ میخوام ببینمش
انسیه
پاسخ
میذارم امروز اگه بشه
مامان عرفان
8 دی 92 9:06
عزيزم خوبي
انسیه
پاسخ
نگار منو باید بکوبونی به دیوار...یکم که اینترنت بازی در میاره تنبلیم میاد هی امتحانش کنم
مائده(ني ني بوس)
12 دی 92 1:03
چقدر زود گذشت اين شش ماه!! البته بذار ني ني بياد ٦ اول انقدر دير بگذره كه نگو!!!
انسیه
پاسخ
خبر نداری خاله جون نی نی رفته تو 30 هفته آره اولش خیلی سخته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد