محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

نی نی ناز

در جستجوی نی نی

1392/7/6 17:31
نویسنده : انسیه
550 بازدید
اشتراک گذاری

فندق مامان سلام

مممممممممممممممممماچ

دو شبه خوب شیطون شدیا  

اول اومدی تو خوابه من گفتی: مامان خانوم من دخترم   انقدر نگین شاید پسره

دلم میخواست بخورمت تپل مامان

شب فرداش رفتی تو خوابه مامانی گفتی من پسرم  انقدر نگین دختره

نیم وجبی مارو گذاشتی سره کار؟ بخورمت؟

خب امروز گشتم چندتا نی نی پیدا کردم که با شما دوست شن عشقم   همشون خیلی کوچولو تشریف دارن

 

خب از بابات بگم که تکه  تو دنیا همین یه دونه ست که خدا داده به من

همش میخواد یکاری کنه که من بخندم...حالا هر کاری که از دستش بربیاد... از سورپریز کردنش و شام فشم تا گیتار زدن   بی گیتار

حتی خواننده شده        تو خواب همش حواسش هست که به پهلو بخوابم حتما،یواش که بیدار نشم منو میچرخونه ولی یبارشو بیدار شدم..خیلی دوستت داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

fafa
7 مهر 92 10:50
عزیززززززززززززم ای جان ماشالله هزار ماشالله ایشالا به سلامتی زودی بیاد بغلت

راستی چرا سونوی ان تی و ان بی رو برات جدا نوشته؟ جفتش مال هفته 11 من 27 مهر نوبت دارم
و چند روز بعدش آز غربالگری


نی نی شمام همین طور
چون تو 11 هفتگی خوب مشاهده نشده بود گفتم دوباره برم بهتره
من غربالگری و سونو تو یه روز بود
نفیسه
7 مهر 92 14:35
عزیزم با کمال میل هم من با شما وهم نی نی مون با نی نی تون دوست میشهو با اجازه لینکتون کردم


مرسی عزیزم
دادی دودی دووووووووووووود (سلام نی نی بوووووووووووووس)
رومینا
7 مهر 92 15:40
کلی این دوران حال میده تا میتونی خودت و لوس کننننننننن شوخی کردم


اوهوم کلا حال میده قربونت
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
8 مهر 92 20:42
سلام عزیزم
انشالله به سلامتی زایمان کنی
اسم من هم انسیه است بیا باهم دوست شیم



سلام عزیزم
چه خوب بووووووووووووووووووس باشه دوستیم
مامان سعیده
10 مهر 92 13:47
مامان انیسه
مگه چهار ماهگی نباید جنسیت نی نی تون مشخص بشه
نی نی من خیلی خوشحال میشه با نی نی تون دوست بشه


چرا معلوم میشه...شنبه میرم سونو
آخجووووووووووووووووون بوووووووووووووووووووووس
خاله الهام
11 مهر 92 16:15
خب مامان خانم شايد هم دختره هم پسر يعني شايد دوقلو باشه



خاک به سرم
نه یه دونس
خاله الهام
14 مهر 92 16:02

ماماني حسابي هول كردي هااا
نترس ني ني يه دونه هس


آخه خواهرم دوقلو داره هههههههههههههه
نه یه دونس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد