محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

نی نی ناز

اولین پاییز با نی نی و اولین تکون

1392/7/3 15:51
نویسنده : انسیه
533 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان سلام عشقم

چهارشنبه رفتم دکتر همش 1 کیلو اضافه کردم   ولی اشکال نداره حالا تا انفجار چیزی نمونده

خانوم دکتر به سختی صدای قلبتو شنید منم که غش و ضعف کرده بودم از بالای عینکش نگام کرد و لبخند زد گفت میشنوی... یکم صبر کرد خوب گوش دادم منمگفت حالا کوچولویی،کم کم بهتر میشه صداش

برای 12 مهر سونو نوشته NB

ازم پرسید که تکون میخوری یا نه..منم گفتم فقط 2بار نبض زده یه ماه پیش..گفت کم کم حس میکنی..یکم نگرانت شدم

جمعه با عمه بنفشه و عمو حمید اینا رفتیم زمین ورامین خوش گذرونی... بابا 50تا سیخ کوبیده درست کرد خیلی چسبید

بعدشم که بلال

حسابی خوش گذشت تو راه داشت خوابم میبرد دیگه

شنبه جشن شکوفه ها بود صدای جشن میومد منم دراز کشیده بودم بابا لباس پوشید که بره دید من همچنان دراز کشیدم اومد پیشم خوابید حالمو پرسید... یهو پریدم

تکون خوردی،این دفعه دیگه نبض یا توهم نبود  خودت بودی... بابا گفت چی شد؟؟؟ گفتم بچم تکون خورد

انقدر ذوق کردیم دوتایی

بعدشم که بعدازظهر بود دوباره وول خوردی

خیلی ازت تشکر کردم   ولی دیگه از اون روز خبری ازت نیست فسقلی

دوشنبه رفتم خونه مامانی که بریم پرند دوباره ولی مامانی سر درد داشت نرفتیم بجاش یه شب همونجا خوابیدم

 

و اما پاییز

بهترین فصل خدا

9 ماهه که دارم ماه هارو میشمارم تا پاییز شه... بوی مدرسه میده یکم استرس میگیرم

ولی عاشق رعدو برق و باد و بارونم

چون فصلیه که مثل خودم غیر قابل پیش بینیه

محشره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا
4 مهر 92 17:20
غیر قابل پیش بینی رو خوب اومدی
وروجک خاله محکم بزن مامانتو ما که نتونستیم



فعلا که دیگه خبری نیس
مامی محمدرضا
5 مهر 92 22:21
مبارکه
عجله نکن مامی اونقد لگد بزنه ،من که باهر لگدش کلی ذوق میکردمممممم
نی نی خوشمله کی اون صورت خوشملتو ببینیم



خیلی لذت بخشه انگار
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان ساره وثنا
7 مهر 92 10:19
خيييييلى لحظه لذت بخشيه!خييييييلى هيجان انگيزه!حالا صبر كن نى نى گوگولى يه كمى بزرگتر بشه انچنان پاشو محكم فشار ميده انگار مى خواد پاش از تو دلت بزنه بيروناگه پاشو از روى شكم قلقلك بدى زود بر مى داره وروجك!


خیلی حال میده ولی دیگه هیچ خبری نشد از فسقلم...
ای جاااااااااااااااااااااانم
مائده(ني ني بوس)
11 مهر 92 22:40
يكي از لذت بخش ترين لحظه بعد از شنيدن صداي ني ني ،تكوناشه پس سعي كن حتي شده فيلم بگيري كه يادگاري بمونه برات


اوهوم با اینکه همش د وبار تکون خورده ولی خیلی خوب بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد