محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

نی نی ناز

ما سه تا

1392/5/10 17:47
نویسنده : انسیه
692 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه کوچولوی مامان

از وقتی فهمیدم خدا شمارو بهم داده یکمی بیحال بودم   همش دلم میخواست دراز بکشم  

همه کارای خونه رم که بابا مهدی طفلی انجام میداد

آخه معدم درد گرفته بود اشتها نداشتم هیچی نمیخوردم. بخاطره همین یکم حالت تهوع داشتم(خیییییییلی کم)    ولی دو روزه که شکره خدا خوبه خوبم عزیزم

7 مرداد وقت دکتر داشتم که خانم دکتر رفته بود مسافرت حالا باید صبر کنم تا بیاد

خیلی دلم میخواد زودتر برم سونو و ببینمت. حتی نمیدونم چند میلی متری فقط حدس میزنم همه رو. احتمالا الان 6 هفته و 3 روزته و حدود نیم سانتی متری ولی خب تا نرم دکتر و سونو معلوم نمیشه که

شب های قدر رفتم مسجد(دو شب اولو رفتیم همون مسجدی که بابا خیلی دوسش داره چون خدا منو اونجا داده بهش، شب سومو رفتم طرف خونه مامان مریم....با خاله فاطمه) هر سه شب شو که قرآن میذاشتم رو سرم به امام زمان (عج) که میرسید قرآن میذاشتم رو سره کوچولوت نفسم...شمام به انرژی که قرآن میده احتیاج داری خب خیلی دوست داری میدونم

فردا قراره سه تایی بریم مشهد. از وقتی اومدی تو دلم هم امام زاده صالح رفتی، هم شاه عبدالعظیم ، هم قم، حالام که مشهد. الهی دورت بگردم که از پا قدم تو دارم کم کم به کربلا رفتنم فکر میکنم. بابا اسم مو نوشته 19 شهریور بریم کربلا انشاالله

راستی یادم رفت بگم یه عالمه عموپورنگو دوس داری، هرروز ساعت 6 دوتایی میشینیم میبینیم انقدر حال میده...

شب هام ساعت 10:30 تا 11 شبکه پویا لالایی داره برات میخونم ولی میدونم شما به این شیطونی نمیخوابی که

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ارلا
11 مرداد 92 14:11
الهی
رفتی مشهد وکربلا حتما مارو هم دعا کنی التماس دعا
الهی بچتون سالم به دنیا بیاد


چشم عزیزم بووووووووس
مرسی
SaYa
11 مرداد 92 18:11
سلام انیسه جون خوبی عزیزم؟مباااارکه مامان شدنت
آره گلم یادمه نظرات بعضی ها...


مرسی عزیزم
مامان محمدرضا
12 مرداد 92 0:43
ایشالا نی نیتون سالم بدنیا بیاد
التماس دعا


مرسی عزیزم
مامان بهنود
12 مرداد 92 3:55
التماس دعا انسیه جون...به یاد ماهم باشین...
خوشحال شدم میاین شهرما ایشالا نی نی تون صحیح و سالم به دنیا بیاد....


برای همه دعا کردم بووووووووووووووووووس
خوشبحال شما که پیش خوده امام رضایین
مامان امیرمحمد
13 مرداد 92 11:58
سلام عزیزم،رفتی مشهد التماس دعا!انشاا... بهتون خوش بگذره


سلام دوستم براتون دعا کردم
مرسی
رومینا
15 مرداد 92 9:41
ای جوننننننننننم نی نی کوچولو . انسیه جون چطور با این وضع میخوای بری کربلا دختر خطرناکه هرچند من خودم 3 ماهه حامله بودم رفتم موجهای ابی مشهد ولی با زاحتیاط کن .


اگه دکترم اجازه بده وگرنه نمیرم خودمم میترسم یکم....
موجهای آبی؟؟؟؟
خاله الهام
16 مرداد 92 17:46
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود
صد حیف ازین بساط که برچیده می شود
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت
خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود
عید شما مبارک


عید شمام مبارک الهام جون
SaYa
17 مرداد 92 22:56
عید فطر.. عید پایان یافتن رمضان نیست.. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد می شود. رمضان کوره ایی است که هستی انسان را می سوزاند و آدمی نوبا جانی تازه از آن سر بر می آورد. فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرهاوافطارهایش.. با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد. اگر درعید فطر درنیابیم که از نو متولد شده ایم.. اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم.. عید فطر عید ما نیست.عیدت مبارک گلم


عید شمام مبارک سایا جون
تک ستاره
20 مرداد 92 19:51

عیدتون مبارک


عید شمام مبارک
مائده(ني ني بوس)
23 مرداد 92 14:03
عزيزم دكتر به من گفته بود ٣ ماهه اول و سوم سفر نرم.حتما از دكترت بپرس


تا 19 شهریور 3 ماهش تمومه. ولی اگه هوایی باشه میرم.زمینی میترسم
مامان ساره وثنا
27 مرداد 92 14:15
خدارو شكر كه حالت خوبه.سه ماه اول معمولا حالت تهوع بيشتره .
انشاالله رفتى كربلا مارو هم دعا كن.
واااااى !ثنا هم عاشق عمو پورنگه !ساره گلى هم دو دفعه رفته تو برنامه عمو پورنگ
مامان نى نى هنوز نى نى نيومده امار برنامه هاى كودك رو خووووب دارى!


نمیرم کربلا! آخه زمینی خسته میشم...هوایی هم نتونسته جور کنه شوشو،جور شه میرم
خوش به حالش منم حتما میبرم نی نی مو....
آره باید لالایی شبکه پویارو بذارم براش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد