محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

نی نی ناز

نظرات (9)

مامان اروين
13 تیر 92 17:49
به مام سر بزنيد خوشحال ميشم


باشه حتما
♥متین من♥
13 تیر 92 18:02
سلام انسیه جون خیلی ممنون که به وبم سر زدی از اشناییت خیلی خوشحالم لینکت کردم و از این به بعد بیشتر بهت سر میزنم دوستم


سلام منم شمارو لینک کردم
باشه
خاله الهام
13 تیر 92 18:34
انسيه جونم با يه سيم كارت ديگه هم به آرتميس راي دادم هم به شما


مرسی خاله جون... فعلا خاله ها دارن برای رای آوردن خواهر زاده هاشون تلاش میکنن
خاله الهام
13 تیر 92 18:35
عكس ني ني ما كو خاله جون ؟؟؟؟
خيلي عقب افتاده


الان الان گریه نکن صبر کن
♥متین من♥
14 تیر 92 15:54
عزیزم می بوسمت


ممممممممممممممممممممماچ مرسی....
مامان سحرناز
15 تیر 92 1:36
سلام عزیزم ممنون که به وبمون سر زدی...
منم خوشحال میشم که با هم دوست بشیم


مرسی بووووووووووس شمام ببخشید یه جمله تو پاک کردم
مامان امیرمحمد
15 تیر 92 11:57
سلام عزیزم،انشاا... نی نیتون به سلامت و به موقع به دنیا بیاد و جمع سه نفرتون شادتر از همیشه بشه،اولین بار که انشاا... کوچولوتو بغل می کنی به یادداشته باش،یه حس خیلی خوب و قشنگیه،منتظر اولین عکسش هستیم




سلام مرسی عزیزم... ولی من که هنوز نی نی ندارم


هلیا دخمل خوشگل
15 تیر 92 12:10
سلام دوست عزیز ممنون که سر زدی


سلام
مامان امیرمحمد
15 تیر 92 13:01
درسته عزیزم،من فکر کردم شما نی نی دارید،منو ببخشید،هنوز دیر نشده مامانی ،انشاا... خدا یه فرشته کوچولو بهتون بده،من ماه محرم(روز تاسوعا و عاشورا) فرشتمو از خدا خواستم،همیشه به یادتونم و براتون دعا می کنم.


اشکال نداره،مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد