محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

نی نی ناز

شوشوم اومد....جییییییییییییییییییییییییغ

1392/3/26 19:01
نویسنده : انسیه
418 بازدید
اشتراک گذاری

 

شاد بودنت را کف دستانم مینویسم تا وقت دعا اولین خواسته ام از خدا باشد

بازگشت غرورآفرین، همسر عزیزم، شوشوی تپلم، دارو ندارم، به آغوش گرم همسر رو تبریک میگم

 

 

توی این 36 روزی که نبودی زیاد نمیشد تفریح سالم پیدا کرد http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/bicyclesmiley.gif     ولی ما گشتیمو تفریح سالم پیدا کردیم 

دوستامم که طفلکیا پایه بودن همش

 

 

 

 

 

الانم اومدم خونه...منتظر شوشووو... 8:30 میرسه فرودگاه

 

 

              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سونیا
28 خرداد 92 0:13
مرسی عزیزم اومدی پیشمون رسیدن بخیر عکسای کاشان خیلی قشنگ دوست دارم برم ولی چون همسرم کاشان زیاد رفته منو نمیبره


عزيزم منم تاحالا كاشان نرفتم.تهرانه..بوووووووووووووووووس.اشكال نداره حالا
خاله الهام
28 خرداد 92 9:41
چشمت روشن عزيزم


چشمم نور افكنه فعلا
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
SaYa
28 خرداد 92 11:59
سلام انیسه عزیز
بابت سوالی که در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کردی باهات آشنا شدم
عزیزم اونجا من طفتو گرفتم و اینکه چقدر روحیه انتقادپذیری داری وا قعا قاب ستایشه
امیدوارم که نی نی داشته باشی
میبوسمت و بهتریناره در کنار همسرت برات آرزومندم عزیزم


سلام
مرسي نظر لطفته گلم... آخه بعضي از نظرا يجوري خنده دار بود برام ولي خب يكمم ناراحت شدم ولي خب شايد من بد نوشته بودم
فدات شم دوستم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بوس
مامان سونیا
28 خرداد 92 23:53
شرمند عزیزم اولشو نخوندم مهو عکسا شدم




بوسسسسس خیلی قشنگ بود...سال دیگه بهت خبر میدم اگه دوس داشتی باهم بریم


تو فرهنگسرای اشراق بود
خاله الهام
29 خرداد 92 18:37
ههههههههههههه بابا نـــــــــــــــــــــــــــور افكن


فدات شم...بوووووووووووووووووووووووووووووووس
مائده(ني ني بوس)
1 تیر 92 23:43
رسيدن شوشو بخير عزيزم .وااااااي يه ماه دوري؟البته خوبيش اينه كه بيشتر قدر همو ميدونيد


مرسی که با این سره شلوغت یاده منم هستی بوووووووووووووووووووووس
آره سخته ولی خب هنوز انگار نامزدیم...انقدر حال میده [نیشخند
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد